تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل سازمان تاكسيراني اردبيل:تاكسي‌هاي اردبيل كنترل فني مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل سازمان تاكسيراني اردبيل:تاكسي‌هاي اردبيل كنترل فني مي‌شوند
مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اردبيل گفت: تاكسي‌هاي موجود در اردبيل براي ارائه خدمات مطلوب در فصل زمستان مورد كنترل فني قرار مي‌گيرند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، ايمان زماني عصر امروز در جريان آغاز طرح زمستاني تاكسيراني اردبيل اظهار داشت: بررسي فعاليت تاكسي‌ها و نحوه خدمات‌رساني آنان در سطح شهر در دستور كار طرح بازرسي و كنترل زمستاني اين سازمان قرار دارد.

وي افزود: كنترل فني سيستم‌هاي گرمايشي تاكسي‌ها، نظر‌خواهي از مسافران و شهروندان در مورد برخورد راننده با آنان، كنترل كرايه‌ها، كنترل خدمات‌دهي در مسير‌هاي مختلف، بررسي مسيرهاي كور و كمك به تسهيل روند خدمات‌دهي به مردم در ساعات پيك كاري از اهداف اجراي اين طرح است.

زماني با بيان اينكه قرار نيست به خاطر بارش برف و باران صاحبان تاكسي نرخ خود را افزايش دهند، خاطر نشان كرد: مطالبي كه در اين زمينه مطرح مي‌شود مبني بر افزايش نرخ تاكسي در فصول سرد سال شايعه است و در اين زمينه هيچ اقدامي صورت نگرفته و چنانچه صاحبان تاكسي چنين رويه‌اي را در كار بگيرند با آنها برخورد مي‌شود.

اين مسئول تصريح كرد: اجراي اين طرح در طول فصول مختلف سال و در زمان‌هاي مختلف مي‌تواند سبب نظم بخشيدن به امورات و ساماندهي وضعيت موجود و تبديل فرآيند كارها به وضعيت مطلوب ‌شود.

وي در ادامه سخنان خود اضافه كرد: ما اميدواريم با اجراي مداوم طرح بازرسي و كنترل تاكسي‌هاي شهر راه رسيدن به رفاه عمومي را در عرصه حمل و نقل شهري هموارتر كنيم.

زماني برگزاري دوره‌اي عمليات بازرسي و كنترل تاكسي‌هاي شهر اردبيل را با صلاحديد مسئولان شهري از جمله اقدامات مؤثر و كارآمد در كنترل و نظارت اين مجموعه عظيم توصيف كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اردبيل بيان كرد: پرسنل نظارتي سازمان تاكسيراني شهرداري اردبيل در طول مدت زمان اجراي اين طرح موارد احتمالي تخلف از سوي تاكسي‌داران را ثبت مي‌كند.

وي گفت: همچنين در صورت دريافت گزارش‌هاي مردمي از تخلف رانندگان، اين سازمان ملزم به بررسي و رسيدگي به اين شكايات در كميته انضباطي است.

زماني با قدرداني از همكاري شهروندان فهيم اردبيلي در اجراي اين طرح خواستار تعامل هر چه بيشتر آنان با اكيپ گشت و بازرسي سازمان شد.

وي در ادامه افزود: ما تلاشمان را به كار گرفته‌ايم تا بتوانيم خدمات مؤثري را به هموطنان در جابه‌جايي مسافران ارائه كنيم كه در اين ارتباط از مردم نيز انتظار داريم با رانندگان زحمتكش تاكسي برخورد محترمانه و تكريم‌آميز داشته باشند تا با كمترين تنش حمل و نقل عمومي و داخل شهر اتفاق بيفتد.

انتهاي پيام/62004/ك30

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن