تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل شركت سهامي نمايشگاه‌ها مطرح كردپيش‌بيني بازديد ۲۵ ميليون نفر از غرفه‌هاي ايران در اكسپوي ميلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت سهامي نمايشگاه‌ها مطرح كردپيش‌بيني بازديد ۲۵ ميليون نفر از غرفه‌هاي ايران در اكسپوي ميلان
مدير عامل شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي ايران با تاكيد بر اينكه با كار فشرده تاخير به وجود آمده را جبران مي‌كنيم، گفت: ما پيش‌بيني مي‌كنيم ۲۵ ميليون نفر از پاويون ايران در اكسپوي ميلان بازديد كنند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، كاظم اكبرپور بعد از ظهر امروز در ديدار با سفير ايتاليا اظهار داشت: براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته ما به سرعت به ساخت پاويون ايران در اكسپوي ۲۰۱۵ ميلان مي‌پردازيم و درخواست داريم در زمان شروع، يك جشنواره هم در كنار اكسپو داشته باشيم.

وي افزود: در روزهاي آينده براي تحويل قطعه زمين پاويون ايران، به ميلان سفر خواهم كرد و پيگيري سفير ايتاليا نشانگر اين است كه ايتاليا عزم جدي براي برگزاري باشكوه اين مراسم دارد.

مديرعامل شركت سهامي نمايشگاه بين‌المللي گفت: ما پيش‌بيني مي‌كنيم حدود 25 ميليون نفر از اكسپوي ميلان بازديد كنند و فرصت مغتنمي است كه بايد از آن به درستي استفاده شود.

اكبرپور گفت: يك تيم 10 نفره از مهندسان برجسته ايراني روزانه 5 تا 6 ساعت جلسه كاري در خصوص طرح اوليه اكسپو را برگزار مي‌كنند و با عزمي كه دولت و شخص آقاي مهندس نعمت‌زاده دارند، اميدواريم در اجرا از ساير كشورها پيشي بگيريم.

وي افزود: من در اكسپوهاي قبلي هم حضور داشته‌ام، اما آقاي نعمت‌زاده درك خوبي از اكسپو دارند و ما با كار فشرده تأخير پيش آمده را جبران مي‌كنيم.

مديرعامل شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اظهارداشت: كنسرسيومي متشكل از 5 شركت بر روي طرح پاويون ايران در اكسپوي ميلان كار مي‌كنند.

اكبرپور افزود: اراده دولت ايران، بر گسترش روابط اقتصادي و همه جانبه ايران با ايتاليا تاكيد دارد.

انتهاي پيام/ب

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن