تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820236368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفس ما ديگر بند آمده استرويانيان: بركت خداحافظي مهدوي‌كيا همچنان ادامه دارد/ غلامپور رفتارش حرفه‌اي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نفس ما ديگر بند آمده استرويانيان: بركت خداحافظي مهدوي‌كيا همچنان ادامه دارد/ غلامپور رفتارش حرفه‌اي است
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: فروش پيراهن پائولو مالديني در خيريه حركت پسنديده‌اي است و اين بركت خداحافظي مهدوي‌كيا است كه همچنان ادامه دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمد رويانيان در حراج خيريه فروش پيراهن پائولو مالديني گفت: باشگاه پرسپوليس به طور خاص در امور نيكوكاري فعاليت مي كند. بزرگ‌ترين نيكوكاري احياي پيشكسوتان پرسپوليس بود. مي‌خواهيم الگوساز شويم و در اين راستا حراج خيريه پيراهن كار نيكوكار و خيري است كه وظيفه داريم انجام دهيم.

وي افزود: قرار است يك صندوق سرمايه‌گذاري در بورس تاسيس كنيم. فردا اين مسئله رونمايي مي‌شود. در اين صندوق 50 ميليارد تومان گردش مالي وجود دارد كه ضمانتش را بانك انجام مي‌دهد. اين مسئله تا ابد وجود دارد چه من باشم و چه من نباشم اين پول در پرسپوليس هست و در دو بخش هزينه مي‌شود كه در اساسنامه پيش‌بيني شده است. يكي براي پيشكسوتان و ديگري نيز براي توسعه تيم‌هاي پايه قصد داريم 1000 مدرسه فوتبال در سراسر ايران بسازيم تا تمام استعداد‌ها را پيدا كنيم و با اين كار ايجاد فرصت مي‌كنيم.

مديرعامل پرسپوليس در ادامه تاكيد كرد: حبيب كاشاني زحمت زيادي براي اين كار كشيد. اين حركت مثل دوي ماراتن بود كه ابتداي آن را حبيب كاشاني انجام داد و سپس ادامه را به من سپرد. اكنون نيز آغوشم باز است تا اين كار را يك تازه‌نفس از من بگيرد و ادامه دهد. نفس ما ديگر بند آمده است و برنامه‌هايمان همچنان ادامه دارد.

رويانيان خاطرنشان كرد: براي پيراهن مالديني كه در اختيار پايان رافت است مشتري خوبي او داشت و حتي اين مورد را به من اعلام كرد اما رافت تصميم گرفت اين را براي مسائل خير هزينه كند. يك نفر مثل علي ضياء و دوستان ديگر ترتيب اين برنامه خيريه را دادند تا پول بيشتري به خيريه برسد. خدا اين كارهاي بسيار زيبا را دوست دارد. سه اتفاق بزرگ و تاريخي ديگر كه يكي از آنها در ايران بي‌نظير و دو تاي آن در خاورميانه بي‌نظير است در نظر داريم انجام دهيم. اين كارها را در آينده افتتاح مي‌كنيم و اكنون بيان نخواهم كرد تا طي يك كنفرانس در موردش صحبت كنم.

مديرعامل پرسپوليس در جمع خبرنگاران عنوان كرد: مراسم بسيار خوبي است كه اين از اثرات بازي ارزشمند مقابل ستارگان ميلان است. كار با نيت خير انجام شد و بركت خداحافظي مهدي مهدوي‌كيا همچنان ادامه دارد. اين موضوع در حال فراگير شدن است كه يكي از اهداف ما بود. پيراهن مالديني را براي خيريه و حراج گذاشتيم.

رويانيان در مورد اينكه سهم باشگاه پرسپوليس در اين ميان چيست عنوان كرد: ما مبلغي را براي خيريه و عده‌اي ديگر نيز مبلغي را براي خيريه در نظر گرفتند.

وي در مورد سفر به اصفهان اظهار داشت: با توجه به فوت پدر احمد‌رضا عابدزاده و اينكه قرار است عابدزاده فردا از آمريكا به ايران بيايد به اصفهان سفر كردند تا در كنار امير عابد‌زاده به جاي پدرش حضور داشته باشد و او تنها نباشد. وظيفه من بود اين كار را انجام دهم و سپس به تهران بازگشتم.

رويانيان در مورد شعار هواداران پرسپوليس در ديدار مقابل ذوب آهن عليه بهزاد غلامپور يادآور شد: غلامپور عملكرد حرفه‌اي دارد و او به هيچ وجه رنگي نيست. غلامپور براي پرسپوليس بسيار مفيد عمل كرد.

انتهاي پيام/خ

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن