تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820607462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو محموله كالاي قاچاق در لرستان كشف و ضبط شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دو محموله كالاي قاچاق در لرستان كشف و ضبط شد
خرم آباد - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي استان لرستان از كشف دو محموله كالاي قاچاق در اين استان خبر داد.

سردار محمد قنبري در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان لرستان دو محموله قاچاق در اين استان را كشف و ضبط كردند.

وي بيان داشت: در پي كسب خبر و اطلاعاتي مبني بر ورود كالاي قاچاق از سمت استانهاي جنوبي به استان لرستان ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي با برقراري تور ايست بازرسي در محور ورودي شهر خرم آباد دو دستگاه خودرو سواري را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان لرستان افزود: در بازرسي از خودروهاي توقيف شده تعداد 90 جفت كفش، 25 هزار بسته انواع آدامس، هزار و 343 عدد لامپ كم مصرف را به ارزش 200 ميليون ريال كشف شد.

سردار قنبري تصريح كرد: كالاهاي مكشوفه كه از استانهاي جنوبي كشور به مقصد لرستان بارگيري شده بودند به علت نداشتن مدارك و اسناد گمركي همراه با دو متهم تحويل گمرك استان شدند.

وي همچنين از كشف يك محموله كالاي قاچاق ديگر در استان خبر داد و گفت: در پي كسب خبر و اطلاعاتي مبني بر ورود كالاي قاچاق از استانهاي شمالي به استان خوزستان ماموران با برقراري تور ايست در محور آزاد راه خرم آباد - پل زال يك دستگاه خودو عمومي را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان لرستان افزود: در بازرسي از وسايل همراه متهم تعداد 36 دستگاه گوشي همراه و مقاديري لوازم جانبي گوشي شامل باطري، فلش، كاور موبايل، اسپيكر، كيف موبايل و ... به ارزش 68 ميليون ريال كشف كردند.

سردار قنبري ادامه داد: كالاهاي مكشوفه كه از استانهاي شمالي كشور به مقصد استان خوزستان بارگيري شده بود به علت نداشتن مدارك و اسناد گمركي همراه متهم تحويل گمرك استان شد.

كد خبر: 2192639

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۱۲:۴۵

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن