تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821035062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل بهزيستي استان اردبيل:دستگاه‌هاي برتر مناسب‌سازي معرفي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل بهزيستي استان اردبيل:دستگاه‌هاي برتر مناسب‌سازي معرفي مي‌شوند
مديركل بهزيستي استان اردبيل گفت: قرار است در قالب همايش ملي مناسب‌سازي دستگاه‌هاي برتر كشوري و استاني كه در حوزه مناسب‌سازي فعاليت مثبت و چشمگيري داشته‌اند معرفي شده و از آنها تجليل شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، رويا احمديان صبح امروز در جلسه كميته مناسب‌سازي فضاهاي شهري و عمومي براي معلولان و جانبازان در اردبيل اظهار داشت: بيش از 27 دستگاه در اين مناسب‌سازي با بهزيستي همكاري نزديك و تنگاتنگي دارند و قرار است در قالب همايش ملي مناسب‌سازي از هر دستگاه يك كارشناس مجرب و علاقمند در جلسات آموزشي و كلا‌س‌هاي توجيهي حضور پيدا كند تا با ارزيابي دقيق فعاليت‌هاي مجموعه اداري و دستگاه استاني و شهرستاني بتواند فرم‌هاي تهيه شده را پر كرده و در سطح كلان به برنامه‌ريزي مناسب اقدام كنند.

وي تصريح كرد‌: قرار است تا آخر دي ماه اين فرم‌ها و ارزيابي‌ها با مشاركت و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي تكميل شده و به دبيرخانه تهران ارسال شود كه ما آمادگي داريم راهنمايي‌هاي لازم را در اين زمينه انجام دهيم و هفته آينده قرار است در اين زمينه كلاس آموزشي و توجيهي برگزار شود.

مديركل بهزيستي استان اردبيل افزود: اين ارزيابي عملكرد در قالب طرح ملي در دو فاز اجرا مي‌شود كه فاز اول آن مربوط به مناسب‌سازي مركز استان و فاز دوم شهرستاني است كه در يك زمانبندي تعيين شده و ارزيابي شاخصه‌هاي عمومي و اختصاصي انجام مي‌شود.

احمديان گفت: قرار است به فضاي فيزيكي ساختمان‌ها ورودي‌ها و خروجي‌ها، نحوه تعبيه سرويس‌هاي بهداشتي و مجموعه‌هاي خدمات‌رسان امتيازدهي انجام شود كه در قالب اين طرح كميته كنترل با مشاركت سه كارشناس دفتر فني استانداري، بهزيستي و بنياد جانبازان بر روند كار نظارت مي‌كنند.

اين مسئول حداقل امتياز ارزيابي را 100 نمره اعلام كرد و يادآور شد: در امتياز‌دهي دستگاه‌هاي اجرايي بر اساس شاخص‌هاي تعيين شده خودشان ورود پيدا مي‌كنند و ما تنها نظارت‌ها را انجام مي‌دهيم و هدف از اين نظارت‌ها نيز به هيچ عنوان مچ‌گيري و يا احصاي نقايص نيست بلكه مي‌خواهيم با بيان واقعيت‌ها به مسئولان كشوري و استاني اين امكان را بدهيم تا در سياست‌گذاري كلان، صحيح عمل كرده و در جلب مشاركت‌هاي دستگاه‌هاي مختلف و مردم سياست راهبردي درست در نظر گرفته شود.

مديركل بهزيستي استان اردبيل با قدرداني از اقدام اخير حدود 10 بانك در مناسب‌سازي فضا براي ارائه خدمات به معلولان و جانبازان تاكيد كرد: اين حركت‌ها زمينه رضايت‌مندي بيش از بيش را فراهم كرده و به يك حركت تحولي كمك كرده است.

احمديان با قدرداني از شعبات مركزي و شهرستاني بانك‌هاي ملي، پاسارگاد، قوامين مسكن، سپه، كشاورزي، مهر ايرانيان و ايران زمين، بانك تجارت و ملت در شهرهاي اردبيل مشگين‌شهر، پارس‌آباد، بيله‌سوار و سرعين نير و كوثر ادامه داد: قرار شده از هر شهرستان يك بانك موفق در اين زمينه معرفي شده و از مديران آن تجليل شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، وي در پايان سخنان خود اذعان داشت: ما پيشنهاد مي‌كنيم كه فرمانداران از اين به بعد در توزيع اعتبارات و منابع شهرستاني نيم درصد منابع عمراني را به مناسب‌سازي فضاهاي شهري اختصاص دهند.

انتهاي پيام/62007/س40

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن