تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811766289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم فيروزآباد، قيروكارزين و فراشبند:48 درصد از منابع پرداخت‌هاي نقدي يارانه‌ها تخلف است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم فيروزآباد، قيروكارزين و فراشبند:48 درصد از منابع پرداخت‌هاي نقدي يارانه‌ها تخلف است
نماينده مردم شهرستان‌هاي فيروزآباد، قيروكارزين و فراشبند گفت: 52 درصد از پرداخت‌هاي نقدي يارانه‌ها از راه قانوني تأمين شده و 48 درصد ديگر از منابع غير از درآمد حاصل از اصلاح قيمت حامل‌هاي انرژي به دست آمده كه تخلف است.


نادر فريدوني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فيروزآباد با بيان اينكه تنها 52 درصد از پرداخت‌هاي نقدي يارانه‌ها از راه قانوني تأمين شده است، اظهار داشت: 48 درصد ديگر از منابع، غير از درآمد حاصل از اصلاح قيمت حامل‌هاي انرژي به دست آمده كه بيانگر انجام نوعي تخلف است.

وي با انتقاد از اينكه پرداخت نقدي يارانه‌ها تبديل به اولويت كاري دولت پيشين شده بود، افزود: حاكم شدن چنين نگاه غلطي در دولت قبل باعث شده بود تا آن‌ها تمام منابع و امكانات را براي تحقق اين هدف به كار گيرند.

نماينده مردم شهرستان‌هاي فيروزآباد، قيروكارزين و فراشبند ادامه داد: آنچه از قانون هدفمندي يارانه‌ها به جا مانده همين پرداخت‌هاي نقدي بود كه دولت پيشين براي تأمين آن از هرجا كه توانسته كمك گرفته و در اين راه از حساب‌هاي بانكي، بودجه عمومي، بودجه طرح‌هاي عمراني و حتي فروش كارخانه فولاد هرمزگان برداشت كرده است.

فريدوني با اشاره به مفاد قانون هدفمندي كه بر اساس آن قرار بوده 50 درصد از منابع درآمدي افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي به خانواده‌ها تعلق گيرد، ادامه داد: بنا بود 30 درصد به بخش كشاورزي و توليد و 20 درصد نيز به مصارف عمومي دولت برسد كه پس از سه سال از اجراي اين طرح، نه تنها سهم بخش‌هاي توليد، كشاورزي و دولت پرداخت نشد بلكه بيش از دو برابر از درآمدها به خانواده‌ها رسيد كه بخشي از منابع آن نيز از طريق غير قانوني تأمين شد.

عضو كميسيون انرژي مجلس در بخش ديگري از سخنان خود در مورد نحوه ادامه يافتن طرح هدفمندي يارانه‌ها و راه‌هاي انجام آن نيز بيان داشت: در اين زمينه دو راهكار وجود دارد كه يكي مي‌توان مبلغ يارانه‌ها را كم كنيم كه منجر به تنش اجتماعي مي‌شود و ديگر اينكه قيمت حامل‌هاي انرژي اصلاح شود كه بر اساس پيش‌بيني‌هاي انجام شده در بودجه 92 به دولت اجازه داده شده تا سقف 38 درصد قيمت حامل‌هاي انرژي را بالا ببرد.

وي، افزايش قيمت‌ها را قابل قبول ندانست و ابراز داشت: در صورت افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي، افكار عمومي اين طور نتيجه‌گيري مي‌كند كه قيمت‌ها افزايش يافته اما هيچ منفعت جديدي به مردم نرسيده است.

فريدوني در پايان با تأكيد بر اينكه با توجه به شرايط، دولت بايد در كنار اصلاح قيمت‌ها به طبقات ضعيف جامعه كمك‌هاي جديدي را صورت دهد، خاطرنشان كرد: در اين صورت طرح تا حدودي توجيه پيدا مي‌كند اما به طور كلي مي‌توان نتيجه گرفت كه در صورت حذف دهك‌هاي پردرآمد و اصلاح قيمت حامل‌هاي انرژي، منابع درآمدي و هزينه‌اي طرح هدفمندي به تعادل مي‌رسد.

انتهاي پيام/2448/صا30

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن