تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802755229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس:بودجه پيش‌بيني براي خلخال و كوثر 10 درصد بيشتر از ميانگين كشوري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس:بودجه پيش‌بيني براي خلخال و كوثر 10 درصد بيشتر از ميانگين كشوري است
نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس گفت: بودجه پيش‌بيني براي خلخال و كوثر 10 درصد بيشتر از ميانگين كشوري است.


جليل جعفري بنه خلخال امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبيل اظهار داشت: لايحه بودجه سال 93 كشور در حالي تقديم مجلس شده است كه دولت تدبير و اميد با توجه به واقعيت‌هاي مالي و اعتباري موجود آن را تدوين كرده و در زمان مقرر به مجلس شوراي اسلامي ارائه كرده است.

وي تصريح كرد: در اين بودجه همانطور كه از طريق رسانه‌ها هم به اطلاع مردم رسيد در برخي زمينه‌ها اعتبارات ناچيزي لحاظ شده است كه در مجلس با حساسيت كامل به دنبال افزايش آن خواهيم بود از جمله اعتبارات آبرساني براي روستاها كه براي كل كشور اعتباري در حدود 220 ميليارد تومان در نظر گرفته شده كه با حجم انبوه مشكلات در اين حوزه اين رقم كم است.

رئيس فراكسيون سرمايه‌گذاري مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در خصوص بودجه سال 93 دولت معتقد است كه با كسري مواجه نخواهد بود و در صورت تخصيص كامل اعتبارات، وضع اعتبارات نسبت به دو سال قبل بسيار بهتر خواهد بود كه در دو سال قبل عليرغم تصويب بودجه، تخصيص اعتبارات بسيار ناچيز بود اما با پيگيري‌هايي كه انجام شد و اعتباراتي كه از خود وزرا دريافت شد خوشبختانه در خلخال و كوثر سعي كرديم جلوي تعطيلي پروژه‌‌ها گرفته شود و در اين زمان محور خلخال ـ درام كه يكي از آرزوهاي مردم بود بازگشايي شده و مشكل زمين تفرجگاه اندبيل حل شد.

جعفري بنه خلخال افزود: از اقدامات ديگر صورت گرفته در اين زمينه مي‌توان به كلنگ‌زني پروژه‌هاي مهمي از جمله كارخانه پرليت، سالن ورزش‌هاي رزمي، اندبيل و قوزلو، راه‌اندازي شعبه‌اي از دانشگاه فني و حرفه‌اي در خلخال، كلنگ‌زني چهار بانده شدن خروجي خلخال به گيلان تا پليس راه و دو بانده شدن تا سه راهي مجره، دريافت مجوز و رديف نيروگاه سيكل تركيبي خلخال و تونل خلخال گيلان، تكميل شدن سدهاي گيوي و بفراجرد عليرغم مشكل شديد اعتبارات با جذب 32 ميليارد تومان در دو سال گذشته اشاره كرد.

وي با اشاره به اينكه در راستاي حل مشكلات موجود در شهرستان كوثر و خلخال توسعه راه‌هاي روستايي از ميانگين 25 درصد در دو شهرستان تا بالاي 40 درصد ارتقا يافته‌ است، بيان داشت: در بحث گاز‌كشي به روستاها هم رشد قابل ملاحظه‌اي در اين دو شهرستان صورت گرفته است و از مسئولان كشوري موافقت طرح توسعه نئوپان خلخال را دريافت شده، اداره تامين اجتماعي و درمانگاه آن در خلخال ارتقا يافت و موافقت راه‌اندازي نمايندگي تامين اجتماعي كوثر و بانك رفاه نيز دريافت شد.

نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس تأكيد كرد: دريافت اعتبار لازم براي اجراي فاضلاب شهري خلخال و گيوي سفلي و عليا، راه‌اندازي شبكه ديجيتال دو شهرستان و اقدامات ديگري كه نشان مي‌دهد نه تنها فعاليت‌ها توسعه دهنده اين شهرستان‌ها تعطيل نشده بلكه در عمل به فرمايش مقام معظم رهبري و جامه عمل پوشيدن به جهاد اقتصادي و تلاش بيشتر تلاش كرده‌ايم نيز از اقدامات ديگري است كه در اين راستا صورت گرفته است.

جعفري بنه خلخال عنوان كرد: تنها پروژه‌اي كه موجب نگراني بنده و مردم است كارخانه سيمان خلخال هست كه پيمانكاري كه انتخاب شده بنا به دلايل مختلف توان ادامه ندارد و كوشش‌هاي ما در خصوص جذب سرمايه‌گذار جديد يا مشاركتي براي اين پروژه است كه اميدواريم با درايت مسئولان اين مهم هم به نتيجه برسد و آنچه بايد در ابتداي كار مورد توجه جدي قرار مي‌گرفت انتخاب پيمانكار متخصص و داراي توان مالي كافي در اين حوزه بود.

وي يادآور شد: جذب سرمايه‌گذار براي منطقه براي ما بسيار حياتي است و همايشي هم در اين خصوص در سال گذشته با دعوت از مسئولان كشوري و نيز رئيس مجلس شوراي اسلامي برگزار كرديم و برخي از اقدامات در پيچ و تاب مراحل اداري قرار دارند كه اميدواريم با نظر استاندار جديد از سختي‌هاي اين پروسه نيز كاسته شود و شاهد سرمايه‌گذاري بخش خصوصي به عنوان شاه كليد توسعه باشيم.

نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: در خصوص معادن نيز مداخلاتي صورت گرفته است و در طول ساليان گذشته براي معادن زيادي مجوز بهره‌برداري صادر شده كه عمدتا غير‌بومي بودند و بدون اينكه نفعي براي مردم و منطقه داشته باشد از منطقه خارج مي‌شد و زير‌ساخت شهرستان را نيز از بين مي‌برد و جلوي خروج مواد خام از منطقه گرفته شد و از مسئولان خواسته شد حداقل يك مرحله فرآوري بايد در منطقه صورت گيرد تا براي مردم و منطقه هم سودي داشته باشد و بدين سبب طرح ايجاد شهرك تخصصي معدن را هم به مسئولان وزارتي و استاني داده‌ايم.

رئيس فراكسيون رفاه و تأمين اجتماعي مجلس شوراي اسلامي ابراز داشت: در بودجه سال 93 هم اعتبار سد گيوي از 10 ميليارد به 16 ميليارد افزايش يافت، اعتبار محور خلخال درام و سد بفراجرد به دوبرابر افزايش يافت، براي شبكه آبرساني به خلخال و تكميل تصفيه‌خانه خلخال در مرحله جذب 30 ميليارد تومان سرمايه بخش خصوصي هستيم و در ساير حوزه‌ها رشد بودجه را نسبت به سال‌هاي قبلي و ميانگين كشوري هستيم كه اين مهم در اثر پيگيري‌هاي شبانه‌روزي از وزرا صورت گرفته است.

وي ادامه داد: رعايت اخلاق رسانه‌اي و امانتداري در اين حوزه وظيفه سنگيني است كه بايد همواره مد‌نظر باشد و از اطلاع‌رساني نادرست و يا تحريف اخبار پرهيز شود.

جعفري بنه خلخال در پايان اذعان داشت: بنده در خصوص اعتبارات سال 93 نه تنها اظهارات كلي تاكنون نكر‌ده‌ام و تنها در خصوص اعتبارات سد گيوي و بفراجرد و كمي اعتبارات آبرساني به روستاها در كل كشور با خبرگزاري فارس گفت‌و گو داشته‌ام و به تماس تلفني از يك وب سايت خبري در خصوص راه‌آهن اردبيل ـ ميانه و پروژه‌هاي بزرگ پاسخ دادم و اخباري كه به صورت ناصحيح و يا برداشت‌هاي سوگيرانه سهوي و عمدي منتشر مي‌شود، نادرست است.

انتهاي پيام/62001/ذ40

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن