تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس:تصفيه‌خانه آب شرب خلخال را بخش خصوصي تكميل مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس:تصفيه‌خانه آب شرب خلخال را بخش خصوصي تكميل مي‌كند
نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس گفت: براساس توافقات صورت گرفته، قرار است تصفيه‌خانه آب شرب خلخال از طريق سرمايه‌گذار بخش خصوصي تكميل شده و به بهره‌برداري برسد.


جليل جعفري‌بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبيل، اظهار داشت: احداث تصفيه‌خانه آب شرب شهر خلخال و روستاهاي اطراف در پايين دست سد بفراجرد با جذب سرمايه‌گذار و فعال بخش خصوصي تكميل شده تا به عنوان يكي از اولويت‌هاي شهرستان در مرحله نهايي اجرا قرار گيرد.

وي تصريح كرد: سد بفراجرد با پيشرفت 62 درصد و شبكه آبرساني به شهر خلخال با پيشرفت 10 درصد براي تكميل به اعتبارات بيشتري نياز دارد كه در لايحه بودجه سال 93 اعتبار خوبي براي اين پروژه در نظر گرفته شده است.

جعفري‌بنه خلخال در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد:‌ شبكه آبرساني اين شهر نيز در صورت توافق نهايي با اين سرمايه‌گذار با پيشرفت مناسب‌تري عملياتي و اجرايي مي‌شود.

رئيس فراكسيون سرمايه‌گذاري مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: براساس توافقات اوليه انجام شده با اين سرمايه‌گذار قرار است در صورت تكميل اين پروژه با سرمايه‌اي در حدود 30 ميليارد تومان از طريق بي.او.تي راه‌اندازي شود كه اين خود مي‌تواند به جلب رضايت مردم در بهره‌گيري از اين طرح كمك كند.

دبير و سخنگوي مجمع نمايندگان استان اردبيل در ادامه بيان كرد: اجراي اين طرح علاوه بر مزايايي كه براي مردم منطقه دارد بستر اشتغالزايي را براي بخشي از بيكاران شهرستان‌هاي خلخال و كوثر فراهم مي‌آورد.

وي يادآور شد: ‌در ارتباط با شبكه فاضلاب شهرستان‌هاي خلخال و كوثر نيز اقداماتي انجام شده و با اعتباري كه از مديرعامل شركت آبفا جذب كرديم توسعه اين شبكه در اين دو شهرستان در دستور كار قرار گرفته است.

جعفري‌بنه خلخال گفت: اولويت بعدي ما در اين زمينه توسعه شبكه فاضلاب شهري در هشتجين و كلور است كه در اين ارتباط اقدامات و فعاليت‌هاي مثبت و سازنده‌اي صورت گرفته است.

نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس شوراي اسلامي در ادامه سخنان خود افزود: عملياتي شدن اين پروژه‌ها مي‌تواند دغدغه مردم را در طول سال به ويژه در ايام بهار و تابستان در بهره‌گيري از آب شرب مناسب و بهداشتي برطرف كرده و اطمينان خاطر بيشتري به مردم در بهره‌گيري از اين ظرفيت‌ها بدهد.

انتهاي پيام/62001/ر30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن