تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري تهران اركستر فيلارمونيك راه‌اندازي مي‌كند/ موافقت ضمني قاليباف


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهرداري تهران اركستر فيلارمونيك راه‌اندازي مي‌كند/ موافقت ضمني قاليباف
رييس كميته هنر شوراي اسلامي شهر تهران از راه‌اندازي و تاسيس اولين اركستر فيلارمونيك شهرداري تهران در آينده نزديك خبر داد.

عبدالحسين مختاباد در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين خبر افزود: تا آنجا كه مي‌دانم مجموعه شهرداري تهران سال جاري بودجه هاي خوب و مناسبي را براي انجام فعاليتهاي فرهنگي هنري در نظرگرفته كه اين مي تواند به خودي خود نقطه عطفي در جريان فعاليتهاي هنري شهروندان تهراني باشد از اين جهت من تصميم گرفتم با توجه به اين رويكرد نسبت به راه‌اندازي اركستر فيلارمونيك شهرداري تهران اقداماتي را انجام دهم.

وي با بيان اين نكته كه تشكيل و راه اندازي اركستر فيلارمونيك شهرداري تهران يكي از بهترين رويدادهاي حوزه موسيقي شهر تهران خواهد بود، خاطر نشان كرد: طبق صحبت‌هايي كه با شهردار تهران انجام دادم وي موافقت ضمني خود را براي تشكيل اين اركستر اعلام كرده است ضمن اينكه بر اساس اين توافق ما بودجه اي را نيز براي تاسيس اين اركستر در نظر گرفتيم كه اميدواريم بعد از تصويب و طي مراحل اداري در آينده نزديك شاهد تشكيل اركستر فيلارمونيك شهرداري تهران باشيم.

اين خواننده موسيقي ايراني درباره فعاليت‌هاي خود در زمينه موسيقي نيز تصريح كرد: با اينكه چندي است افتخار خدمت در شوراي اسلامي شهر تهران را پيدا كرده ام و تراكم كاري ام دراين زمينه بسيار زياد است اما اين روند مانع فعاليت‌هاي تخصصي من در حوزه موسيقي نخواهد شد. همچنان درگير پروژه موسيقايي "آرش كمانگير" هستم. اين پروژه همانطور كه در گفتگوهاي قبلي خود به آن اشاره كردم بر گرفته از شعرهاي سياوش كسرايي است و از جمله فعاليت‌هايي است كه من در دوران پاياني دوره دكتراي خود در لندن آن را آغاز كردم. براي اين پروژه بيش از 5 سال وقت و انرژي صرف كردم كه اگر بتوانم وارد مراحل ضبط و اجراي آن بشوم يكي از سنگين‌ترين و مهم‌ترين پروژه هايم در عرصه موسيقي خواهد بود.

مختاباد در پايان گفت: مشكل اسپانسر همچنان بزرگترين مشكل من براي اجرايي شدن پروژه است چراكه اين پروژه مستلزم صرف هزينه هاي زيادي است كه نمي توان به صورت شخصي براي انجام آن اقدام كرد و لازم است اسپانسرهايي براي تهيه و توليد مجموعه وارد كار شوند.

كد خبر: 2191607

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۰۸:۵۹

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن