تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803727835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس از اولين نمايش «بادي كه تو را خشك كرد‌، مرا برد»؛ پژمان جمشيدي: اين فحش‌ها را از پروين هم نخوردم


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: پس از اولين نمايش «بادي كه تو را خشك كرد‌، مرا برد»؛ پژمان جمشيدي: اين فحش‌ها را از پروين هم نخوردم
پژمان جمشيدي گفت: فحش‌هايي كه براي بازي در تئاتر به من دادند،‌ زماني كه در پرسپوليس بازي مي‌كردم از علي پروين نخورده بودم!
اين فوتباليست كه به تازگي وارد عرصه‌ي بازيگري شده است، پس از اولين شب اجرايش در نمايش «بادي كه تو را خشك كرد‌، مرا برد»،ادامه داد: فكر مي‌كنم تمام اين مدت كه وارد عرصه بازيگري شدم، دارم خواب مي‌بينم. شب فوق العاده‌اي بود. من هميشه روي سكوي تماشاچي‌ها مي‌نشستم و امشب خودم داخل صحنه بودم و واقعا با تمام سختي‌ها و تهمت‌هايي كه در اين مدت به من زده شد احساس شيريني بود. من اسم خودم را بازيگر نمي‌گذارم و دوست‌دارم بازيگري تئاتر را تجربه كنم و تمام تلاش‌ام را براي حضور در اين نمايش انجام دادم.
به گزارش ايسنا، او ادامه داد: من هميشه اين را مي‌دانستم كه تئاتر جاي محترمي است و آدم‌هايي كه از تئاتر مي‌آيند، بسيار آدم‌هاي محترمي هستند اما اين موضوع را نمي‌دانستم كه عرصه تئاتر آنقدر محصور است‌، فحش‌هايي كه براي بازي در اين كار به من دادند،‌ زماني كه در پرسپوليس بازي مي‌كردم از علي پروين نخورده بودم!جمشيدي با اشاره به اينكه لذت بازي در اين نمايش بيشتر از بازي در سريال «پژمان» برايش بوده است تصريح كرد: من فقط تمام تلاش‌ام را انجام دادم تا آبروي علي نرگس‌نژاد و بهاره رهنما را حفظ كنم، واقعا براي من تجربه عالي بود،‌ مطمئنا بعد از فوتبال، بازي در اين نمايش برايم لذت بخش‌ترين كار بود‌.
بهاره رهنما بازيگر سينما و تئاتر كه در نمايش«بادي كه تو را خشك كرد،‌ مرا برد» به ايفاي نقش مي‌پردازد، گفت: اجراي امشب بسيار خوب بود،‌ من فكر نمي‌كردم امشب بتوانيم روي صحنه برويم. دو شبانه روز براي فراهم كردن شرايط اجرا نخوابيده بوديم ولي خوشبختانه همه چيز با امواج خوب تماشاگران پيش رفت.
او درباره حضور پژمان جمشيدي به عنوان بازيگر در كنار خود ادامه داد: پژمان جمشيدي را من براي بازي در اين كار معرفي كردم و امشب براي اين تصميم، رو سفيد شدم. واقعا در طي اين سال‌هايي كه من تئاتر كار كردم، يكي از بهترين هم‌بازي‌هاي من در صحنه بوده است.
رهنما تصريح كرد: وقتي بازيگر مقابل خوب بازي نكند مطمئنا در بازي شما هم تاثير منفي مي‌گذارد و در پژمان جمشيدي آن حس بازيگري رد شده بود و كاملا توانسته بود خود را به حس فضاي اجرا بسپارد.
در نشست نقد و بررسي نمايش «بادي كه تو را خشك كرد، مرا برد» كه پس از اولين اجراي اين نمايش‌، شامگاه 17 آذر در تالار وحدت برگزار شد‌، كارگردان نمايش علي نرگس‌نژاد گفت: اجراي امشب بهترين اجراي شب اولي بوده كه تا الان داشتم به هر حال هميشه در شب اول اجرا، ناهماهنگي‌هايي وجود دارد‌ و چند روز نخوابيديم و اراده كرديم كه امشب اجرا را برسانيم. من از بهاره رهنما، پژمان جمشيدي ممنونم كه فشارهاي اين روزها را تحمل كردند و اين سختي‌ها محصولش اين بود كه بهترين اجراي شب اول را داشته باشيم.
او درباره انتخاب پژمان جمشيدي براي بازي در اين نمايش گفت: در اولين برخوردي كه با پژمان جمشيدي براي انتخاب اين نقش داشتم صداقت او به دلم نشست. البته صداقت نه از نگاه اخلاقي بلكه براي يك بازيگر صداقت به لحاظ تكنيكي خيلي مهم است‌، بازيگر بايد صداقت دروني داشته باشد و پژمان جمشيدي هم با اشتياق و با تمام وجودش اين كار را انجام داد.او افزود: من پيش از اين با بازيگران زيادي كار كردم كه تجربه اولشان در تئاتر بوده است ولي هيچ كس در مورد آنها هيچ صحبتي نكرد، پژمان جمشيدي براي من يك بازيگر بود نه يك فوتباليست. او كسي است كه توانست از پس انجام كار برآيد.در اين جلسه حسين خطيبي روانپزشك و پژوهشگر اجتماعي به بررسي اين نمايش از منظر روانشناسي پرداخت و در بخشي از صحبت‌هايش گفت: بايد به سه چيز در هر تئاتري احترام بگذاريم. اول انتخاب كارگردان،‌ دوم استقلال بازيگر و سوم اقتصاد تئاتر‌، چرا كه حضور بازيگري مثل پژمان جمشيدي به اقتصاد تئاتر كمك خواهد كرد.
اين اثر هنري از روز 17 آذر در تالار حافظ اجرا مي‌شود. علاقه مندان مي‌توانند هر روز ساعت 18:30 اين نمايش را ببينند.بعضي از عوامل اين مجموعه عبارتند از:طراح،نويسنده و كارگردان: علي نرگس نژاد،بازيگران: بهاره رهنما،پژمان جمشيدي،طراح صحنه و لباس: علي نرگس نژاد،زمان: آذر و دي 92،مكان: تالار حافظ

ارسال نظر

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن