تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804062548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از هجدهمين جلسه شوراي شهر اهواز گزارش مي‌دهداز درد بيكاري جوانان ملاشيه تا امضاي طومار عدم انتقال آب كارون


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از هجدهمين جلسه شوراي شهر اهواز گزارش مي‌دهداز درد بيكاري جوانان ملاشيه تا امضاي طومار عدم انتقال آب كارون
هجدهمين جلسه شوراي شهر اهواز امشب برگزار شد كه حاشيه‌هايي نيز داشت.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، هجدهمين جلسه شوراي شهر اهواز امشب با حضور 20 نفر از اعضاي شورا و غيبت حسين حيدري تشكيل شد.

*در ابتداي جلسه رامي علاسوند، رئيس شوراي شهر اهواز به ارائه گزارش عملكرد شوراي شهر پرداخت و اظهار كرد: شوراي شهر اهواز تاكنون با احتساب امروز 18 جلسه تشكيل داده است.

وي ادامه داد: در طول سه ماهي كه از آغاز كار شوراي شهر اهواز گذشته است 333 نامه را دريافت كرده‌ايم و همچنين تعداد كل مصوبات شورا 76 مصوبه و مصوبات ابلاغي به شهرداري 29 مصوبه است.

*پس از آن سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان با حضور در صحن علني شورا اظهار كرد: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در سال 1359 تاسيس شد و هم‌اكنون ريز نظر آيت‌الله جنتي اداره مي‌شود.

حجت‌الاسلام سعيد جعفري ادامه داد: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در تنوير افكار عمومي، ترغيب، بسيج و فراخوان عمومي مردم براي حضور در صحنه‌هاي انقلاب، هماهنگي براي انجام وظايف نهاد‌ها و دستگاه‌هاي عضو و برگزاري مراسم تجليل و بزرگداشت مناسبت‌ها و رخداد‌ها نقش خود را ايفا مي‌كند.

جعفري گوشه‌اي از وظايف شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي را اينگونه بيان كرد: برنامه‏‌ريزي، سازماندهي، هدايت و هماهنگي در اجراي مراسم رسمي و عمومي كشور و نيز مراسم ضروري و فوريتي از مهم‌ترين وظايف اين شورا است.

وي با اشاره به اينكه مراسم 9 دي را پيش رو داريم، عنوان كرد: 9 دي روز بصيرت نامگذاري شده است، روزي است كه مردم با ولايت تجديد پيمان كردند و در مقابل فتنه‌گران ايستادگي كردند.

سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي عنوان كرد: استفاده از تلويزيون شهري براي مناسبت‌ها، نورافشاني ليزري و رنگ‌آميزي پايه‌هاي پل شهيد علم‌الهدي كه نماد مردم خوزستان در روز راهپيمايي 22 بهمن است از جمله كارهايي است كه بايد انجام داد.

وي اضافه كرد: براي اينكه فضاي شهر را تحت‌الشعاع قرار دهيم مي‌توانيم بلوتوث‌هايي را در خيابان‌هاي طالقاني، امام خميني و سلمان فارسي نصب كرده و پيامك‌هاي مذهبي و مناسبتي ارسال كنيم.

*در ادامه رئيس شوراي ياري منطقه ملاشيه به نمايندگي از مردم به بيان مشكلات اين منطقه پرداخت و اظهار كرد: براي انتخابات شورا ياري ملاشيه 25 نفر عضو و از بين آن‌ها پنج نفر انتخاب شدند.

عقيل سياحي ادامه داد: شوراياري رابط بين مردم و مسئولان هستند و مشكلات منطقه را به گوش مسئولان مي‌رسانند.

وي با بيان اينكه بيكاري در بين جوانان ملاشيه بيداد مي‌كند، اذعان كرد: چرا بايد با وجود اين همه نيروي بومي بيكار از نيروهاي غيربومي استفاده شود؟ آيا مسئولان درد بيكاري و بي‌پولي را حس كرده‌اند؟

* علاسوند با تشكر از رئيس شوراياري ملاشيه خطاب به وي اظهار كرد: چند شهر از ما درخواست راهنمايي در خصوص شوراياري را داشته‌اند كه شما را براي راهنمايي آن‌ها به چند شهر از جمله مشهد خواهيم فرستاد.

*سپس اميد درفر، دوستدار محيط زيست اظهار كرد: تاكنون 5 هزار و 150 نهال را در سطح اهواز كاشته‌ام.

وي ادامه داد: من مدت‌ها به دنبال ايجاد فضاي شهر در اهواز بودم و در اين زمينه ايده‌هاي بسياري از جمله ايجاد پمپاژ آب و اينكه در پروانه ساخت مجتمع‌ها كاشت دو درخت را ذكر كنند، ارائه كرده‌ام.

* در ادامه جمعي از دانشجويان كار‌شناسي ارشد رشته علوم سياسي دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات طوماري كه در راستاي جلوگيري از انتقال آب كارون به فلات مركزي تهيه شده بود را براي امضاي اعضاي شوراي شهر به صحن علني شورا آوردند.

افشار پرويزي به نمايندگي از دانشجويان اظهار كرد: بر ما خوزستاني‌ها تكليف است كه اجازه ندهيم كارون خشكانده شود.

وي ادامه داد: اين طومار تاكنون به امضاي 3 هزار و 671 نفر از دانشجويان در مقطع كار‌شناسي، كار‌شناسي ارشد و دكتري رسيده است.

* بعد از آن دستور كارهاي جلسه كه عبارت از ايرادات فرمانداري به آيين‌نامه داخلي شورا، ضوابط احداث آلاچيق در پشت بام مجتمع‌هاي آپارتماني و املاك ويلايي، عوارض مازاد ارتفاع، عوارض ساخت‌وسازهاي خارج از پيش‌آمدگي مجاز و ضوابط احداث نورگير بود، بررسي شد.

انتهاي پيام/72011/غ30

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن