تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين جلسه كارگروه آب و انرژي پدافند غيرعامل گيلان برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نخستين جلسه كارگروه آب و انرژي پدافند غيرعامل گيلان برگزارشد
رشت – خبرگزاري مهر: نخستين جلسه كارگروه آب و انرژي پدافند غيرعامل گيلان با حضور نمايندگان صنعت آب و برق، شركت پخش فرآورده هاي نفتي، شركت گاز و محيط زيست در سالن اجتماعات شركت آب منطقه اي استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سيف الله آقابيگي ظهر دوشنبه با اشاره به توانمندي هاي بدست آمده در حوزه پدافند غيرعامل گفت: خوشبختانه با گذشت روزافزون از عمر نظام مقدس جمهوري اسلامي و با درك حساسيت هاي بين المللي و ملي ارائه خدمات به مردم با بهره گيري از توان دستگاه هاي اجرايي از سطح خوبي برخوردار بود و با جديت به دنبال اين موضوع هستيم كه كيفيت و وسعت خدمات به هم استاني ها را ارتقا دهيم.

سيف الله آقابيگي با اشاره به لزوم ساز و كارهاي دستگاه هاي دولتي با هم افزود: ارتباطات ارگانيك نهادها و دستگاه ها بايد به نحوي تنظيم شود كه ضمن هم پوشاني در لحظه وقوع حوادث و يا اتفاقات غيرعامل در كمترين زمان بيشترين بازخورد و هم افزايي را به همراه داشته باشد و در اين بين نقش كارگروه آب و انرژي بسيار برجسته بوده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

وي اظهارداشت: با توجه به رسالت بزرگي كه اين مجموعه بر دوش دارد ضمن بهره گيري از راهبردي كه در بطن خود و در موعد لزوم توامان مديريت بحران و پدافند غيرعامل را در بردارد بايد توان عملكردي خود را به جهت خدمت به مردمي كه از بلوغ اجتماعي والايي برخوردارند افزايش داده تا ضمن پايداري، ارتقاي سطح خدمت را هم شاهد باشيم.

مدير عامل آب منطقه اي گيلان در ادامه با اشاره تاريخچه حوادثي كه طي ساليان گذشته در استان به وقوع پيوسته است، گفت: تاريخچه حوادث غير مترقبه در اين خطه باعث مي شودتا ضمن احساس مسئوليت بيشتر تمامي اعضاي كارگروه و ايجاد انسجام بيشتر ميان تكاليف وارده و مجموعه شوراي پدافند غير عامل استان اولويت ها و مخاطرات برجسته و مشخص شود تا الگوي بدست آمده پس از اخذ نظر نهايي استاندار در اختيار ديگر سازمان ها براي بهره برداري قرار گيرد.

وي با اشاره به لزوم توجه به مباحث امنيت و پايداري اطلاعات در فضاي شبكه و سايبر افزود: مجموعه آب منطقه اي گيلان در بحث امنيت اطلاعات شبكه اي اقدامات مناسبي را انجام داده و آماده است تا اين تجربيات را در اختيار ديگر اعضا قرار دهد.

آقابيگي يادآورشد: توجه ويژه به مسائل آموزشي و فرهنگ سازي پيرامون پدافند غيرعامل بايد در اولويت قرار گيرد تا ضمن آگاهي رساني به تمامي اركان ساختاري و ارتقاي سطح دانايي در جامعه در موقع لزوم از عملكرد بهتري برخوردار باشيم.

كد خبر: 2191944

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۸ - ۱۴:۴۰

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن