تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815299079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون برنامه‌ريزي استاندار قم:آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در كاهش بيكاري موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون برنامه‌ريزي استاندار قم:آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در كاهش بيكاري موثر است
معاون برنامه‌ريزي استاندار قم گفت: آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نقش بسزايي در ايجاد اشتغال و كاهش بيكاري دارد.


به گزارش خبرنگار فارس از قم سيد رضا دهناد در نشستي كه پيش از ظهر امروز با حضور مديركل و جمعي از مديران ستادي آموزش فني و حرفه‌اي در استان قم برگزار شد، آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي را در ارتقاء توانمندسازي افراد مهم عنوان كرد و اظهار داشت: اين آموزش‌ها در ايجاد فرصت‌هاي شغلي و كاهش نرخ بيكاري تاثير بسزايي دارد.

وي افزود: كلاس‌هاي آموزشي فني و حرفه‌اي در رشد و توسعه جامعه و به كارگيري نيروي انساني ماهر در جامعه تاثيرگذار است.

معاون برنامه‌ريزي استاندار قم آموزش‌هاي متناسب با نياز مخاطبان را مهم برشمرد و تصريح كرد: در صورتيكه آموزش افراد بر اساس نياز آنها باشد زمينه ايجاد اشتغال و كارآفريني فراهم مي‌شود در غير اينصورت همين موضوع مي‌تواند مانعي براي رسيدن فرد به اهدافش باشد.

دهناد مهارت آموزي به دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهي را مهم خواند و بيان كرد: آموزش به دانشجويان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است چرا كه متاسفانه اكثر اين افراد با مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي آشنايي ندارند.

وي با تاكيد بر اينكه تربيت نيروي انساني در راستاي كسب مهارت و ايجاد اشتغال مهم است عنوان كرد: توجه به كيفيت آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نقش موثري در اعتبار مدارك فني و حرفه‌اي دارد و افرادي كه مدركي از سازمان آموزش فني و حرفه‌اي داشته باشند به هنگام استخدام و جذب در اولويت قرار خواهند گرفت.

معاون برنامه‌ريزي استاندار قم بيكاري را يكي از معضلات اجتماعي موجود در كشور عنوان كرد و يادآور شد: سازمان فني و حرفه‌اي كشور متولي اشتغال افراد نيست، اما در ايجاد اشتغال و تربيت نيروي كار ماهر نقش دارد.

دهناد گفت: آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نوعي سرمايه‌گذاري محسوب مي‌شود و توجه و استقبال از آن نتايج خوبي به همراه خواهد داشت.

وي عملكرد مجموعه آموزش فني و حرفه‌اي استان را مناسب دانست و تصريح كرد: مردم از اينگونه آموزش‌ها استقبال مي‌كنند چرا كه متناسب با نيازهاي بازار كار است و افراد جوياي كار مي‌توانند با گذراندن دوره‌هاي آموزش فني و حرفه‌اي صاحب تخصص و مهارت شوند.

انتهاي پيام/78008/ع30

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن