تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام تسليت بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس به مناسبت درگذشت مادر شهيد بروجردي


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: پيام تسليت بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس به مناسبت درگذشت مادر شهيد بروجردي
درگذشت مادر سردار رشيد اسلام سرلشكر پاسدار شهيد محمد بروجردي موجب تألم و تأثر خاطر همه همرزمان آن شهيد در نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران و مردم شهيدپرور ايران اسلامي شد. پيام تسليت بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس به مناسبت درگذشت مادر شهيد بروجردي
بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس در پيامي، درگذشت مادر شهيد بروجردي را تسليت گفت.

به گزارش ايلنا، در اين پيام آمده است:

درگذشت مادر سردار رشيد اسلام سرلشكر پاسدار شهيد محمد بروجردي موجب تألم و تأثر خاطر همه همرزمان آن شهيد در نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران و مردم شهيدپرور ايران اسلامي شد.

بدون ترديد سرمايه‌هاي عظيم كشورمان مادران و پدران شهداي عزيز مي باشند و تربيت فرزنداني شجاع و غيور همچون سردار سرلشكر شهيد محمد بروجردي تنها ازدامان شيرزن و مادر فقيدي چون مرحومه مغفوره خانم خديجه محمدي برمي‌آيد. بانويي مؤمنه و عفيف كه به درستي تربيت فرزندي برومند در مكتب اهل بيت عليهم‌السلام را به حد كمال رسانيد و در راه اسلام و انقلاب و وطن فدا نمود.

شهيد بروجردي يكي از بنيان‌گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مؤسس و فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهداء (عليه‌السلام) و تيپ ويژه شهدا در حماسه هشت سال دفاع مقدس كه همه مردم ايران او را با نام دردانه ادب و شجاعت، مبارزه و جهاد و شهادت مي‌شناسند و مردم غيور كردستان او را مسيح و ناجي كردستان ناميدند در دامن مادري پرورش يافت كه پس از درگذشت همسر خويش، تمامي مصائب زندگي را بر دوش كشيد و سه فرزند متدين و موفقي را پرورش و تربيت نمود و تحويل جامعه داد.

بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس ضمن تسليت درگذشت مادر مهربان،‌فداكار و محب ولايت، مادر سردار دين و ميهن به خانواده محترم آن مرحوم، غفران الهي و همنشيني با مقربين الهي و به‌ويژه ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله عليها) را در جايگاه ابدي از خداوند متعال مسألت مي‌كند.

در پايان از آحاد مختلف ملت قدرشناس و ولايت‌مدار ايران اسلامي به‌ويژه مردم شهيد پرور و انقلابي تهران براي حضور پرشور و باشكوه در مراسم تشييع روز سه‌شنبه 19 آذر از ساعت 9 صبح مقابل حسينيه فاطمه‌الزهرا(س) واقع در ميدان سپاه، جنب پادگان حضرت محمد رسول‌الله(ص) و آئين بزرگداشت و يادبود آن مرحومه مغفوره روز پنج‌شنبه 21 آذرماه از ساعت 10 تا 11:30 در همان آدرس دعوت به عمل آمده است.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن