تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819165787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس همدان:كتاب شهيد محمد طالبيان در زادگاهش رونمايي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس همدان:كتاب شهيد محمد طالبيان در زادگاهش رونمايي مي‌شود
مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس همدان گفت: كتاب شهيد محمد طالبيان در زادگاهش رونمايي مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان به نقل از روابط عمومي اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان همدان، محمدجواد زمرديان اظهار كرد: ادارات كل حفظ آثار در سطح كشور در راستاي انجام ماموريت‌ها و وظايف خود اقدام به برگزاري مراسم رونمايي از كتاب‌هاي دفاع مقدس مي‌كند.

وي اضافه كرد: از آنجايي كه انجام اين گونه مراسم فرهنگي نقش مهمي در شناساندن فرهنگ غني و والاي دفاع مقدس در سطح جامعه دارد، بار ديگر شاهد رونمايي از يك كتاب با موضوع دفاع مقدس در استان خواهيم بود.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: در هفتمين روز از دي ماه سال جاري كه مصادف است با سالروز ولادت شهيد محمد طالبيان، كتاب "آقاي معلم" در زادگاه اين شهيد بزرگوار رونمايي خواهد شد.

وي هدف از برگزاري اين گونه آيين‌ها را نشر و توسعه فرهنگ برجسته دفاع مقدس در سطح كشور بين عموم مخاطبين به ويژه آشنايي نسل جوان دانست و خاطرنشان كرد: شناساندن فرهنگ ايثار و شهادت به قشر جوان بسيار ضروري و مهم خواهد بود.

زمرديان بيان داشت: در اجراي اوامر سردار دكتر بهمن كارگر رياست حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس كشور و به منظور تاثيرگذاري هرچه بيشتر و نيز بالا بردن روحيه دلاوري، فداكاري و ايثارگري عموم اقشار مردم خاصه نوجوانان و جوانان برومند ايران اسلامي مبني بر رونمايي از كتب دفاع مقدس در منزل شهداي گرانقدر، مقرر شد تا كتاب آقاي معلم كه وصف زندگي شهيد محمد طالبيان است، در منزل اين شهيد گرانقدر در شهر نهاوند رونمايي شود.

لازم به ذكر است كتاب «آقاي معلم» نوشته مهين سمواتي است كه با مشاركت سازمان حفظ آثار سپاه و بسيج و انتشارات فاتحان به چاپ رسيده است.

انتهاي پيام/89002/ب

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن