تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820920008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامي فارس:پليس ايران، قرآني مكتبي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامي فارس:پليس ايران، قرآني مكتبي است
فرمانده انتظامي فارس گفت: پليس ايران، قرآني و مكتبي است كه يكي از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي به شمار مي‌رود.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز به نقل از روابط عمومي دفتر فرماندهي انتظامي استان فارس، سردار سيروس سجاديان در آيين طرح حفظ سراسري قرآن كريم در انتظامي استان فارس اظهار داشت: بهترين مشاور در امور زندگي قرآن است و كساني كه به قرآن متوسل شوند مي‌توانند براي تمام دنيا و آخرت خود راهكار بيابند.

وي استقبال كاركنان انتظامي فارس و خانواده‌هاي آنان را از برنامه‌هاي قرآني، مايه افتخار و مباهات پليس دانست و گفت: عمل و نفس اين خانواده‌هاي قرآني در موفقيت برنامه‌هاي انتظامي فارس موثر است.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه تمام امور دنيوي و اخروي در قرآن بيان شده است تصريح كرد: اگر فردي به اندازه كافي به آيات قرآن كريم توجه و در آن تفكر و تدبر كند، ‌هم در زندگي دنيوي و هم در زندگي اخروي و جاوداني موفق خواهد بود.

وي بر ضرورت توجه به تلاوت، حفظ، تدبر و عمل به آيات اللهي تأكيد كرد و گفت: تلاوت قرآن زماني مؤثر است كه در پي آن تدبر و عمل به آيات وحي صورت گيرد.

فرمانده انتظامي فارس گفت: امروز آن چيزي كه بايد به آن تكيه كرد نشر فرهنگ قرآن كريم است و اين فرهنگ اللهي در جامعه اسلامي بايد در هر جا حاكم باشد زيرا جامعه ما نياز دارد كه در محل كار، خانواده و اصناف قرآن جاري باشد.

سجاديان با اشاره به آثار معنوي توجه به قرآن كريم اضافه كرد: كسي كه در راه قرآن كريم باشد به‌يقين كمتر دچار مشكل مي‌شود و كساني كه در اين راه گام بر مي‌دارند كمتر در معرض آلودگي‌ها قرار خواهند گرفت.

وي بيان كرد: در جامعه ما، پليس قرآني و مكتبي بوده كه از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

فرمانده انتظامي فارس با تاكيد بر ضرورت توجه به خانواده‌ها تصريح كرد: با تلاش مجموعه عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان فارس گام‌هاي موثري در ارتقاي امور معنوي كاركنان و خانواده‌هاي آنان برداشته شده و بايد اين كار با شدت بيشتري دنبال شود زيرا موفقيت،‌ بالا بردن كيفيت و پويايي كاركنان در انجام ماموريت‌ها، در گرو توجه به خانواده‌هاي آنان است.

در اين مراسم معاون تربيت و آموزش عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان فارس نيز گفت: قرآن نسخه شفابخشي است كه خداوند ظرف آن را قلب نوراني پيامبر(ص) قرار داد و به وسيله زبان مقدس و متدين پيامبر كلمات را به جهانيان عرضه داشت.

حجت‌الاسلام سيد محمدحسن موسوي افزود: كساني كه در راه حفظ و تلاوت قرآن كريم تلاش مي‌كنند در حقيقت قرآن كريم به قلب آنان رسوخ پيدا كرده و قلبي كه قرآن كريم به آن راه يافته، به يقين ره‌يافته است.

انتهاي پيام/ 2448/ك

دوشنبه 27 آبان 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن