تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داور زني: ولاسكو مي ماند/ ولاسكو براي واليبال ايران تاثير گذار بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: داور زني: ولاسكو مي ماند/ ولاسكو براي واليبال ايران تاثير گذار بود
تيم ملي واليبال كشورمان امروز ساعت 11:30 از طريق فرودگاه امام خميني ازژاپن وارد تهران شد.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم ملي واليبال كشورمان در شرايطي وارد كشور شد كه ولاسكو سرمربي تيم ملي در ميان اعضاي كاروان حضور نداشت وي براي استراحت چند روزه در كنار خانواده اش به ايتاليا سفر كرده است.
محمد رضا داور زني رئيس فدراسيون واليبال اظهار داشت: به هيچ عنوان پيش بيني باخت مقابل استراليا را نمي كرديم ما در طول ماههاي اخير 2 بار موفق به برد آنها شده بوديم اگر ده بار ديگر به مصاف استراليا برويم پيروز خواهيم شد.
وي گفت: ما براي صعود به المپيك 2012 لندن فقط يك ست كم آورديم به طور قطع در مسابقات آينده با كسب نتايج بهتر قدرت واليبال ايران را به همگان نشان مي دهيم.
وي خاطر نشان كرد: مهلت قرار داد پايان مرداد ماه امسال است اما طي توافقي كه با وي داشتيم قرار است ولاسكو در مسابقات كاپ اسيا كه شهريور ماه برگزار مي شود هم تيم ملي را همراهي كند.
وي تصريح كرد: با توجه به آنكه ولاسكو در طول مدت زمان حضور ش در ايران توانست تاثير به سزايي در رشد واليبال كشور به خصوص در ميان جوانان داشته باشد، ما مدت همكاري خود را با وي تمديد خواهيم كرد.
وي تصريح كرد: ما براي حضور در مسابقات انتخابي المپيك برنامه ريزي برگ/زاري 12 بازي تداركاتي كرده بوديم ولي هفت ديدار را انجام داديم در صورتي ژاپن با 30 بازي تداركاتي در اين رقابتها شركت كرد.
*محمد موسوي عراقي:مقام انفرادي مهم نيست
محمد موسوي عراقي بازيكن پست دفاع وسط تيم ملي واليبال كشورمان گفت: ما بايد به المپيك صعود مي كرديم اما متاسفانه با كوچكترين غفلت آن را از دست داديم.
وي تصريح كرد: تنها نياز ما براي رفتن به مسابقات 2012 لندن فقط يك ست بود كه متاسفانه استراليا در اين موضوع از ما پيش افتاد از هم اكنون براي آينده بهتر واليبال تلاش خود را آغاز خواهيم كرد.
وي كه درميان بهترين مدافعان حاضر در مسابقات انتخابي المپيك ژاپن قرار گرفت در اين خصوص اظهار داشت: در مسابقات ورزش هاي تيمي كسب عناوين انفرادي اهميت چنداني ندارد ما يك تيم هستيم و بايد همگي يك عنوان خوب را كسب كنيم.
*فرهاد ظريف:5 دقيقه بيشتر از بقيه گريه كردم
فرهاد ظريف ليبروي واليبال تيم ملي واليبال كشورمان در ادامه تصريح كرد: پس از باخت صربستان به هيچ عنوان باور نمي كردم كه صعودمان به المپيك به اما و اگرها بستگي پيدا كرده است.
وي گفت: من بعد از واگذاري نتيجه بازي به صربها علي رغم آنكه ولاسكو 30 دقيقه فرصت داده بود كه به خاطر شكست ناراحتي خود را ابراز كنند من پنج دقيقه بيشتر در اين حالت بودم وحدود 35 دقيقه فقط گريستم.
ظريف خاطر نشان كرد: اميدوارم بتوانيم در سنوات آينده و مسابقاتي كه پيش روي داريم موفق ظاهر شده و عدم صعود به المپيك را جبران كنيم./ق

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن