تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم ملي شنا جانبازان و معلولان كشور به تورنمنت بين المللي آلمان اعزام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تيم ملي شنا جانبازان و معلولان كشور به تورنمنت بين المللي آلمان اعزام شد
تيم ملي شنا جانبازان و معلولان كشور به تورنمنت بين المللي آلمان اعزام شد
مشهد - خبرگزاري مهر: اعزام تيم ملي شنا جانبازان و معلولان كشور به تورنمنت بين المللي آلمان، برگزاري مسابقات تفنگ و تپانچه بادي در مشهد و اعزام بازيكنان استان به اردوي بسكتبال بدون مرز اخبار ورزشي خراسان رضوي هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر، شناگر جانباز و معلول خراساني از اعزام تيم ملي شنا جانبازان و معلولين كشور به تورنمنت بين المللي در كشور آلمان به منظور كسب سهميه رقابت هاي پارالمپيك پيش رو خبر داد.

مجيد غفاريان اظهاركرد: در اين مسابقات ورزشكاران 6 تا 12 تيرماه سال جاري در شهر برلين آلمان براي دريافت مجوز ورود به مسابقات پارالمپيك 2012 لندن با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.

وي با اشاره به حضور حداكثري شناگران جانباز و معلول خراساني در تيم ملي گفت: تيم شناي جانبازان و معلولين خراسان رضوي با كسب مقام نخست مسابقات ليگ برتر شناي جانبازان و معلولين در فصل گذشته به عنوان نماينده ايران در اين تورنمنت حضور خواهد داشت.

تورنمنت بين المللي آلمان در سه رده سني جوانان و سه رده سني بزرگسالان در 18 رشته ورزشي شنا در قالب 14 رشته انفرادي و 4 رشته تيمي برگزار مي شود.

اعزام 2 بازيكن جوان خراساني به اردوي بسكتبال بدون مرز

دو بازيكن جوان خراسان رضوي به اردوي بسكتبال بدون مرز اعزام مي شوند.

صالح فروتن و وحيد دليرزهان 2 بازيكن خراسان رضوي هستند كه به اردوي بسكتبال بدون مرز كه با حضور بازيكنان منتخب جوانان از آسيا و اقيانوسيه از 23 تا 26 خردادماه در ژاپن برگزار خواهد شد، اعزام مي شوند.

4 بازيكن ايراني عضو تيم ملي بسكتبال جوانان ايران توسط فدراسيون جهاني بسكتبال جهت شركت در اين اردو دعوت شده اند.

اعزام 2 بازيكن خراساني به بازيهاي بسكتبال غرب آسيا

دو بازيكن خراسان رضوي به بازيهاي بسكتبال غرب آسيا كه در كشور اردن برگزار مي شود، اعزام شدند.

حامد آفاق و روزبه ارغوان دو بازيكن خراسان رضوي هستند كه به همراه تيم ملي بسكتبال ايران عازم اين مسابقات شدند.

دوازدهمين دوره رقابت هاي بسكتبال غرب آسيا با حضور 6 تيم از 22 تا 26 خردادماه در كشور اردن برگزار مي شود.

در اين بازي ها تيم ملي كشورمان با تيم هاي يمن، فلسطين، لبنان، سوريه و اردن به رقابت خواهد پرداخت.

برگزاري مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه بادي اهداف ثابت در مشهد

هيئت تيراندازي خراسان رضوي مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه بادي اهداف ثابت انتخابي تيم استان را در مشهد برگزار مي كند.

اين مسابقات به مناسبت بزرگداشت شهداي هفتم تير، در دو روز 8 تيرماه ويژه بانوان و 9 تيرماه ويژه آقايان برگزار مي شود و به نفرات برتر هر رشته حكم و جوايزي اهدا خواهد شد.

مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه بادي اهداف ثابت، در سالن تير اندازي مجموعه شهيد بهشتي مشهد برگزار مي شود و نفرات برتر هر رشته در صورت كسب حدنصاب ركورد ورودي، به تمرينات تيم تيراندازي استان دعوت خواهند شد.

قابل ذكر است؛ مهلت ثبت نام اين مسابقات تا يك روز قبل از آغاز رقابت ها است.

به كارنگرفتن داوران ممتاز در ليگ هاي كشوري موجب افت داوري كشتي مي شود

دبيركميته داوران هيئت كشتي خراسان رضوي گفت: عدم به كارگيري داوران ممتاز كشتي در ليگ هاي كشوري موجب افت سطح داوري كشور مي شود.

علي اكبر مستمند گفت: داوران بسيار موفق، تحصيل كرده با دانش و آشنا با علوم روز كشتي دنيا در سطح داوران ممتاز كشور حضور دارند ولي نمي دانم به چه دليلي از اين داوران در ليگ هاي كشوري استفاده نمي شود.

وي افزود: پيشرفت داوري كشتي كشور را داوران ممتاز پايه ريزي مي كنند و بها دادن به اين داوران موجب افزايش سطح داوران بين المللي مي شود.

هدف تيم اعتماد ايرانيان مقام اول تا چهارم ليگ برتر هندبال كشور است

سرمربي تيم هندبال اعتماد ايرانيان خراسان رضوي هدف كادر اجرايي اين تيم را كسب مقام اول تا چهارم ليگ برتر هندبال كشور عنوان كرد.

عليرضا جمعه پور افزود: با توجه به راه يابي تيم هندبال اعتماد ايرانيان به ليگ برتر هندبال كشور انگيزه بازيكنان و كادر اجرايي براي كسب رتبه هاي برتر ليگ هندبال كشور با حمايت موسسه مالي و اعتباري اعتماد ايرانيان بسيار بالا است.

وي با اشاره به عدم حضور نماينده اي از هندبال مشهد در ليگ برتر و راهيابي آن در فصل گذشته، عنوان كرد: اين موسسه با حمايت مالي تيم هندبال مشهد انگيزه را به اين تيم تزريق كرد و بازيكنان و عوامل فني با صعود خود به اين اعتماد پاسخ مثبت دادند و نتيجه آن در حال حاضر حضور دومين نماينده استان در ليگ برتر هندبال پس از سال هاست.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|22|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 703]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن