تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821227093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير شبكه بهداشت و درمان محمودآباد خبر دادمعدوم‌سازي 7 هزار كيلوگرم مواد غذايي غيربهداشتي در محمودآباد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير شبكه بهداشت و درمان محمودآباد خبر دادمعدوم‌سازي 7 هزار كيلوگرم مواد غذايي غيربهداشتي در محمودآباد
خبرگزاري فارس: مدير شبكه بهداشت و درمان محمودآباد از معدوم‌سازي 7 هزار و 300 كيلوگرم مواد غذايي و بهداشتي در سال گذشته خبر داد و گفت: 2 هزار و 141 كيلوگرم مواد نيز توقيف شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان محمودآباد به نقل از روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد، نصرت الله قاسمي با تشريح عملكرد واحد كنترل مواد غذايي از همكاري مناسب با نهادها و ادارات مرتبط اعم از فرمانداري، دادگستري و نيروي انتظامي شهرستان محمودآباد تشكر كرد.

مدير شبكه بهداشت و درمان محمودآباد تصريح كرد: با توجه به افزايش تعداد كارخانجات و واحدهاي توليد مواد غذايي و بهداشتي در شهرك صنعتي شهداي محمودآباد و همچنين نياز اساسي و روزافزون جامعه براي دسترسي به غذايي سالم و بهداشتي، بازرسي از كارخانجات و واحدهاي صنفي توليد و عرضه مواد غذايي و بهداشتي ضروري است.

قاسمي تصريح كرد: اين كار(كنترل از عرضه مواد غذايي) در شهرستان محمودآباد توسط كارشناسان واحد كنترل و نظارت مواد غذايي صورت گرفت.

وي اضافه كرد: اين شبكه 181 مورد بازرسي در سال 89 را به191 مورد بازرسي از كارخانجات در سال 90 رساند.

وي همچنين درباره تمديد پروانه ساخت براي واحدهاي توليد مواد غذايي و بهداشتي ابراز داشت: انجام 27 مورد تمديد پروانه و 50 مورد صدور پروانه ساخت در سال 90 نسبت به سال گذشته نشان‌دهنده رشد كمي و كيفي در اين بخش است.

مدير شبكه بهداشت و درمان محمودآباد در ادامه با اشاره به كشف، توقيف و معدوم كردن مواد غذايي و بهداشتي غيرمجاز بيان داشت: اين شبكه با كنترل دقيق و بازرسي‌هاي مداوم، واحد كنترل مواد غذايي اين شبكه در كشف مواد غيرمجاز و تشكيل پرونده براي واحدهاي متخلّف در زودترين زمان ممكن، 15 مورد پرونده تخلف را به مراجع ذيصلاح معرفي كرد.

قاسمي اضافه كرد: از اين تعداد تخلف، 7هزار و 300 كيلوگرم مواد غيرمجاز غذايي و بهداشتي معدوم و همچنين 2 هزار و 141 كيلوگرم مواد توقيف شده است.

دبير كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان محمودآباد در پايان با تقدير از همه سازمان‌ها و نهادهاي مرتبط اظهار داشت: با كمك فرمانداري، شهرداري و ديگر اعضاي اين كارگروه، سازوكارهاي مناسبي براي بهبود و ارتقاي سطح بهداشت در شهرستان درحال اجرا است كه اميدوارم اثرات ثمربخشي در ارائه خدمات بهداشتي مناسب به جامعه داشته باشد.

انتهاي پيام/ي30

شنبه|ا|16|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن