تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821383808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياح:صيانت از آراي مردم اولويت كار دست اندركاران انتخابات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سياح:صيانت از آراي مردم اولويت كار دست اندركاران انتخابات است
صيانت از آراي مردم اولويت كار دست اندركاران انتخابات است
زاهدان - خبرگزاري مهر: رئيس ستاد انتخابات سيستان و بلوچستان گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي از اهميت و حساسيت بسيار ويژه‌اي برخوردار است و بايد صيانت از آراي مردم در اولويت كار دست اندركاران قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال سياح ظهر يكشنبه در گردهمايي مشترك فرمانداران منطقه سيستان در فرمانداري زابل اظهار داشت: مردم حوزه انتخابيه زابل، زهك و هيرمند در مرحله نخست انتخابات بيشترين ميزان مشاركت را در مقايسه با ساير حوزه هاي انتخابيه استان داشتند.

وي گفت: مرحله نخست انتخابات مجلس در حوزه انتخابيه زابل، زهك و هيرمند در سلامت كامل برگزار شد و هيچ گزارشي مبني بر تخلف انتخاباتي از اين حوزه دريافت نشده است.

وي افزود: شرايط قومي موجود در منطقه باعث شد كه در مرحله نخست انتخابات اتهاماتي به مسئولان دست اندركار از سوي بدخواهان وارد شود اما نوع برگزاري مطلوب انتخابات مرحله اول در سيستان نشان از بي ‌طرفي و بي ‌غرضي كامل مسئولان حوزه‌ هاي انتخابيه بوده است.

معاون امنيتي - انتظامي استاندار سيستان و بلوچستان بيان داشت: تعدادي از افراد درصدد ايجاد حاشيه سازي، دروغ پردازي و كم رنگ نشان دادن رابطه مردم با مسئولان هستند كه خوشبختانه مردم اين استان از بصيرت بسيار بالايي برخوردار هستند و با اين گونه افراد برخورد مي ‌كنند.

وي گفت: تصميم گيرنده نهايي براي تاييد انتخابات در حوزه‌ هاي انتخابيه فقط شوراي نگهبان است.

وي افزود: افرادي مجاز به راي دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم هستند كه حتما در مرحله نخست به نامزدهاي حوزه انتخابيه زابل، زهك و هيرمند راي داده باشند و اگر در مرحله نخست در حوزه انتخابيه ديگري راي خود را به صندوق انداخته باشند، نمي توانند در اين مرحله شركت كنند.

سياح اظهار داشت: همچنين افرادي كه در مرحله نخست انتخابات مجلس نهم در هيچ حوزه اي شركت نكرده اند و راي اولي هايي كه در اين مرحله واجد شرايط راي دادن شده اند مي توانند در انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابيه زابل شركت كنند.

وي گفت: با توجه به ابطال آراي نفر دوم حوزه انتخابيه زابل، زهك و هيرمند، انتخابات مرحله دوم اين حوزه 15 ارديبهشت ماه جاري برگزار مي شود.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|10|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن