تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيروزمنش به فارس خبر داداعزام دو و ميداني كاران جانباز و معلول قم به مسابقات قهرماني كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پيروزمنش به فارس خبر داداعزام دو و ميداني كاران جانباز و معلول قم به مسابقات قهرماني كشور
خبرگزاري فارس: رئيس هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از اعزام دو و ميداني كاران معلولان قم به مسابقات قهرماني كشور خبر داد.


محمد پيروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار كرد: مسابقات دو و ميداني قهرماني معلولان كشور در رده سني جوانان برگزار مي‌شود و بر اساس اعلام مسئولان برگزاري آن، تهران به عنوان ميزبان رقابت‌ها معرفي شده است.

وي ادامه داد: مسابقات دووميداني قهرماني جوانان معلول كشور با شركت چهره‌هاي شاخص دو و ميداني معلولان استان‌هاي مختلف كشورمان در دو بخش بانوان و آقايان برگزار مي‌شود كه تيمي از قم نيز در اين پيكارها شركت مي‌كند.

رئيس هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم ابراز كرد: بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته، رقابت‌هاي قهرماني دو وميداني معلولان در رده سني جوانان با حضور ورزشكاراني از 26 استان كشور در تهران برگزار خواهد شد.

وي اضافه كرد: اين مسابقات در چهار گروه سني و در دو بخش بانوان و آقايان برگزار خواهد شد و تاكنون 26 استان در بخش آقايان و 13 استان در بخش بانوان، براي حضور در اين رقابت‌ها اعلام آمادگي كرده‌اند.

پيروزمنش عنوان داشت: بر اساس اعلام انجمن دووميداني جانبازان و معلولان در خصوص برگزاري اين پيكارها، قرار است اين دوره از رقابت‌ها از روز جمعه اين هفته يعني اول ارديبهشت ماه جاري در بخش آقايان برگزار شود.

وي خاطرنشان كرد: اين در حالي است كه بعد از دو روز برگزاري رقابت‌هاي دو و ميداني جوانان معلول بخش آقايان، رقابت‌هاي بخش بانوان نيز بلافاصله بعد از آن از روز يكشنبه سوم ارديبهشت ماه در مواد و رشته‌هاي مختلف به انجام خواهد رسيد.

رئيس هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم افزود: انجمن دو وميداني جانبازان و معلولان كشورمان مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب را به عنوان ميزبان برگزاري اين رقابت‌ها در نظر گرفته است كه اميدوارم حضور ورزشكاران قمي در اين رقابت‌ها با كسب مقام‌هايي شايسته و در خوش شان ورزش جانبازان و معلولين قم همراه باشد.

وي تصريح كرد: موفقيت ورزشكاران ما در اين مسابقات از اهميت بسيار بالايي برخوردار است زيرا اين رقابت‌ها به منزله انتخابي تيم ملي محسوب مي‌شود و از استعدادهاي برتر مسابقات كه موفق به كسب حد نصاب‌هاي مورد نظر شوند، براي حضور در تيم ملي و نيز اعزام به مسابقات جهاني اين رشته دعوت به عمل خواهد آمد.

پيروزمنش بيان كرد: مسابقات جهاني دو‌ وميداني معلولان رده سني جوانان تيرماه امسال به ميزباني كشور جمهوري برگزار مي‌شود و تيم اعزامي كشورمان به اين پيكارها از دل رقابت‌هاي قهرماني كشور در تهران گزينش مي‌شود.

رضايي در ادامه از برگزاري مسابقات جايزه بزرگ دو وميداني در اواخر ارديبهشت ماه خبر داد و افزود: مسابقات جايزه بزرگ در رده سني بزرگسالان (بانوان و آقايان) و براي سنجش آخرين وضعيت قهرمانان در تهران به انجام خواهد رسيد.

انتهاي پيام/و10

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن