تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821304291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايجاد شبكه عضو‌يابي جوانان متخصص و متعهد در وزارت دفاع


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ايجاد شبكه عضو‌يابي جوانان متخصص و متعهد در وزارت دفاع
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ‌بر ضرورت ايجاد شبكه عضو‌يابي جوانان متخصص و متعهد تأكيد كرد.


به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، همايش سراسري گزينش با حضور وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع و رئيس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع‌ برگزار شد.

سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتياني نيروهاي مسلح در اين ‌همايش ‌گفت: دفاع ‌از نظام اسلامي ‌اهميت بسياري داشته و وزارت دفاع در كانون اين دفاع قرار دارد و از انجا كه حفاظت از نظام اسلامي مستلزم اعتقاد راسخ به مباني ارزش هاي آن است افرادي بايد در اين وزارتخانه خدمت نمايند كه داراي اعتقادات عميق باشند.

وزير دفاع با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران همواره در معرض تهديد بوده و هست، اظهار داشت: وزارتخانه‌اي كه وظيفه پشتيباني از نيروهاي مسلح را در جنگ با دشمن‌ترين دشمنان بشريت برعهده دارد بايد كاركنانش از دو عنصر تعهد و تخصص برخوردار باشند؛ تعهد براي شناخت ارزش‌ها و تخصص براي بروز و ظهور كارآمدي روزافزون.

وي ‌داشتن دو عنصر تعهد و تخصص را در زيرمجموعه وزارت دفاع الزامي دانست و افزود: اگر وزارت دفاع بتواند به معناي كامل كلمه، تعهد و تخصص را پياده كند مي‌تواند در جامعه فرهنگ‌سازي نمايد.

وزير دفاع با بيان اينكه نقطه مهم و حساس رسيدن به اينگونه كاركنان، گزينش است، تصريح كرد: افرادي كه در گزينش مشغول به كار هستند بايد خود از بينشي عميق برخوردار باشند تا سره را از ناسره تشخيص دهند.

وحيدي با بيان اينكه امام راحل هشدار مي‌دادند كه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد، تاكيد كرد: مقام معظم رهبري نيز توصيه كرده‌اند كه از ميان كارآمدها، متدين‌ترين‌ها را انتخاب كنيد.

وي با بررسي مهم‌ترين آسيب‌هاي گزينش ‌گفت: بايد بررسي‌هايتان در مورد انتخاب كاركنان عالمانه، برخوردهايتان كريمانه و در كوتاه‌ترين زمان باشد.

وحيدي با بيان اينكه گزينش‌گران بدون توجه به ظاهر افراد، برخورد اسلامي را مورد توجه قرار دهند تا اگر فرد متاضي جذب نشد نگاهش به اسلام و انقلاب عوض نشود، تصريح كرد: جذب نيروهاي متخصص و داراي مدارج علمي بالا از ديگر نكات مهم در جذب توسط گزينش‌گران است.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ‌بر ضرورت ايجاد شبكه عضو‌يابي جوانان متخصص و متعهد تاكيد كرد.

‌‌حجت‌الاسلام و‌المسلمين سيدجمال‌الدين ميرمحمدي رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع نيز در اين همايش ‌گفت: وقتي ما در يك جامعه علوي زندگي مي‌كنيم كه داعيه رهبري جهان اسلام و ايجاد مدينه فاضله را داريم بديهي است كه بايد دست‌اندراكارانش در انتخاب منابع انساني به صفات حسنه كاركنان خود توجه داشته باشد.

وي با بيان اينكه وزارت دفاع بخشي از اين جامعه علوي است؛ خطاب به گزينش‌گران اظهار داشت: شما كساني هستيد كه در ايجاد و تثبيت آن نقش داريد بنابراين اگر كوتاهي كنيد در عدم تحقق بخشي از جامعه علوي شريك هستيد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع با بيان اينكه اگر گزينش به خوبي انجام شود بسياري از هزينه‌هاي مادي و معنوي كم خواهد شد، تصريح كرد: وظيفه شما گزينش‌گران جذب افراد براي يكي از زيرمجموعه‌هاي تحت رهبري امام زمان (عج) است فلذا بايد در جذب نيرو حداكثر دقت را مدنظر داشته باشيد.

ميرمحمدي با ذكر مواردي از كاستي‌هاي موجود در فرآيند جذب خاطرنشان كرد: گزينش‌گران بايد مشخص كنند كه متقاضي جذب براي كداميك از بخش‌هاي وزارت دفاع مناسب بوده و سپس فرآيند جذب انجام شود.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع طرح برخي ‌چالش‌هاي احتمالي گزينش‌ گفت: هسته‌هاي گزينش بايد از يك سياست واحد يعني هيئت عالي گزينش پيروي كنند.

وي با تأكيد بر لزوم سخت‌گيري و عدم چشم‌پوشي از نكات به ظاهر ساده در گزينش؛ بر‌ هم‌افزايي هر چه بيشتر بين وزارت دفاع‌، سازمان عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات تأكيد كرد.

/ش3

يکشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن