تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821263692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نيكزاد: وام مسكن خبرنگاران تصويب شده است


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نيكزاد: وام مسكن خبرنگاران تصويب شده است
مسكن > مسكن - همشهري‌آنلاين:
وزير راه و شهرسازي اعلام كرد: وام مسكن خبرنگاران با دستور رييس جمهوري در شوراي عالي مسكن تصويب و بانك‌ها نيز مشخص شده‌است.

به گزارش واحد مركزي خبر، علي نيكزاد در حاشيه مراسم روز جهاني اسكان بشر شهرها و تغييرات آب و هوا گفت: خبرنگاران اين موضوع را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي پيگيري كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه در دو سال اخير ساخت يك ميليون و 800 هزار واحد مسكوني در شهرها، بافت فرسوده و شهرهاي جديد آغاز شده است، گفت: سياست ارائه زمين رايگان و تسهيلات قرض‌الحسنه را ادامنه مي دهيم.

نيكزاد گفت: با اجراي طرح مسكن مهر توان ساخت كشور براي احداث سالانه يك ميليون واحد مسكوني در سال افزايش يافته است و مردم در كوتاهترين زمان ممكن به تقاضايشان مي‌رسند.

وزير راه و شهرسازي در ادامه گفت : فرودگاه‌ها به پاركينگ هواپيما تبديل نشده‌اند و سياست ما كاهش عمر و توسعه ناوگان هوايي است و هواپيماهايي را كه با شرايط و اقليم كشور مناسب باشد ، خريداري مي‌كنيم.

وزير راه و شهرسازي در ادامه به ورود آنتونوف توسط صنايع هوايي اشاره كرد و گفت: آرزوي ما اين است كه بتوانيم با هواپيماي ايراني پرواز كنيم.

نيكزاد درباره مشكل بدهي شركت‌هاي هواپيمايي، گفت: شركت‌هاي هواپيمايي بدهي‌ به شركت نفت را با توجه به اين كه اخيرا هم قيمت بليت هواپيما 14 تا 18 درصد بيشتر شده است، سريع‌تر پرداخت كنند.

وزير راه و شهرسازي درباره پرداخت تسهيلات از صندوق توسعه ملي به شركت‌هاي هواپيمايي گفت: شركت‌هاي هواپيمايي بايد با بانك‌ها مذاكره كنند و در صورتي كه بانك‌ها ضمانت آن ها را بپذيرند و توجيه اقتصادي وجود داشته باشد صندوق توسعه ملي تسهيلات پرداخت مي‌كند.

نيكزاد در باره توسعه حمل ونقل ريلي هم اظهار داشت : ظرفيت جابه‌جايي مسافر را بالا مي‌بريم.

پنجشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن