تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821280287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون شهردار تهران: تكميل دسترسي ها ، توسعه مترو و تكميل خطوط BRT اولويت برنامه هاي سال 91


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون شهردار تهران: تكميل دسترسي ها ، توسعه مترو و تكميل خطوط BRT اولويت برنامه هاي سال 91
تكميل دسترسي ها و شبكه بزرگراهي شهر، توسعه خطوط مترو و تكميل خطوط اتوبوس هاي تندرو از مهمترين اقداماتي است كه در سال آتي براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته اجرايي مي شود.
ايلنا: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با بيان اينكه در لايحه پيشنهادي بودجه سال 91 سهم 42 درصدي از كل بودجه شهرداري تهران براي ماموريت حمل و نقل در نظر گرفته شده است ، گفت: تكميل دسترسي ها و شبكه بزرگراهي شهر، توسعه خطوط مترو و تكميل خطوط اتوبوس هاي تندرو از مهمترين اقدامات و برنامه هاي در اولويت سال آينده است .

تشكري هاشمي با بيان اين كه پيش بيني اختصاص حدود نيمي از بودجه كل شهرداري تهران به ماموريت حمل و نقل نشان از توجه و عزم جدي شوراي شهر و شهرداري تهران به رفع معضل ترافيك دارد، اظهار كرد: در بودجه پيشنهادي سال 91 براي ماموريت مستقيم حمل و نقل بيش از هزار و 600 ميليارد تومان پيش بيني شده كه در اين رديف از بودجه نيز نسبت به سال گذشته رشد داشته ايم .

وي افزود: تكميل دسترسي ها و شبكه بزرگراهي شهر، توسعه خطوط مترو و تكميل خطوط اتوبوس هاي تندرو از مهمترين اقداماتي است كه در سال آتي براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته اجرايي مي شود.

معاون شهردار تهران تاكيد كرد: در حوزه حمل و نقل و ترافيك بيشترين سرمايه گذاري براي مترو صورت خواهد گرفت و پيش بيني شده كه در سال 91 حدود 21 كيلومتر خط مترو با اولويت خط 3 به بهره برداري برسد. همچنين تلاش خواهيم كرد كه براساس قرارداد هايي كه منعقد كرده ايم، ناوگان مترو را به طور كامل وارد خطوط كنيم.

وي تصريح كرد: تكميل خطوط اتوبوس هاي تندرو در سال 91 با جديت دنبال مي شود و همچنين تعداد زيادي اتوبوس دوكابين جديد نيز وارد ناوگان خواهد شد.

تشكري هاشمي توسعه خطوط دوچرخه سواري را از ديگر اهداف و برنامه هاي سال آتي حوزه حمل و نقل و ترافيك برشمرد و گفت: بر اين اساس پيش بيني شده خطوط دوچرخه سواري با اولويت هسته مركزي شهر و ايجاد دسترسي به ايستگاه هاي مترو شبكه حمل و نقل عمومي در تهران توسعه يابد تا زمينه ترويج و نهادينه شدن فرهنگ دوچرخه سواري در شهر فراهم شود.

وي خاطر نشان كرد: در مورد زير ساخت هاي حمل و نقل نيز در سال آينده شهروندان شاهد تحولات بسيار خوب و ارزنده اي خواهند بود كه تكميل بزرگراه امام علي (ع)، تكميل بزرگراه آزادگان، دوطبقه شدن بزرگراه صدر و اتصال بزرگراه هاي صدر- نيايش از جمله اين اقدامات است كه گامي در راستاي تكميل شبكه دسترسي ها در شهر محسوب مي شود.
پايان پيام

يکشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن