تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821370613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور سازمان سنجش كشور: ظرفيت پذيرش دانشجو از داوطلبان كنكور بيشتر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: مشاور سازمان سنجش كشور: ظرفيت پذيرش دانشجو از داوطلبان كنكور بيشتر مي شود
در كنكور سال آينده با افزايش ظرفيت هاي پذيرش در دوره هاي مختلف پذيرش دانشجو از تعداد داوطلبان بيشتر مي شود.
به گزارش مهر، مشاور اجرايي سازمان سنجش كشور بعدازظهر سه شنبه در مراسم تجليل از دانش آموزان برتر اردبيل، با بيان اينكه بحث كنكور در كشور دغدغه اصلي است اظهار كرد: در حال حاضر ظرفيت پذيرش دانشجو در دانشگاه ها از تعداد داوطلبان كمتر نيست و هركس مي تواند با كمي همت و تلاش در رشته مورد نظر قبول شده و انتخاب رشته كند.
به گفته وي امسال حدود 800 هزار نفر دانشجو در دانشگاههاي مختلف حضور يافتند و داوطلبان شركت كننده از استان اردبيل نيز با افزايش معلومات و سطح علمي و ارتقاي دانش خود در رتبه قابل قبولي قرار گرفتند.
مشاور اجرايي سازمان سنجش كشور از كسب رتبه 19 استان جزو اردبيل در بين 31 استان كشور در كنكور سراسري 90 خبر داد و عنوان كرد: اردبيل در بخش استعدادهاي علمي رتبه هفت و جزو، 10 استان برتر كشور است.
«توكلي» از شركت 967 هزار و 140 نفر در كنكور سراسري 91 خبر داد و افزود: داوطلباني كه ثبت نام نكرده اند جهت ثبت نام يا ويرايش تقاضانامه خود از 30 بهمن لغايت سه اسفند ماه مي توانند به سايت آموزش و سنجش كشور مراجعه كنند.
در همين مراسم مديركل آموزش و پرورش استان نيز از كسب رتبه اول تا سوم بيش از 54 نفر از دانش آموزان اردبيلي در المپيادهاي ورزشي كشوري و آسيايي خبر داد.
به گفته «احمد محمودزاده» در استان رتبه زير 100 كنكوري هاي امسال به 50 نفر رسيده كه نسبت به سال گذشته از پيشرفت و رشد بالاي جنبش علمي برخوردار است.
در پايان اين مراسم با حضور مسئولان كشوري و استاني از 313 دانش آموز برتر در كنكور، المپياد و جشنواره ها در استان اردبيل با دادن هدايايي تجليل شد.

پنجشنبه|ا|27|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن