تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821391440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري يادواره شهداي ورزشكار/ ساخت مجموعه ورزشي چوار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزاري يادواره شهداي ورزشكار/ ساخت مجموعه ورزشي چوار
برگزاري يادواره شهداي ورزشكار/ ساخت مجموعه ورزشي چوار
ايلام - خبرگزاري مهر: برگزاري يادواره شهداي ورزشكار و ساخت مجموعه ورزشي چوار از اخبار استان ايلام است.

به گزارش خبرگزاري مهر، يادواره شهداي ورزشكار استان ايلام در زمين فوتبال چوار برگزار شد.

در اين يادواره كه جمعي از مردم، خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و مسئولان حضور داشتند، با اجراي ويژه برنامه هايي ياد و خاطره 76 ورزشكار استان بويژه 15 شهيد فوتبال چوار گرامي داشته شد.

در بيست و سوم بهمن ماه سال 65 ، هواپيماهاي ارتش بعث عراق با حمله به زمين فوتبال چوار 15 نفر از بازيكنان و تماشاگران را به شهادت رساندند.

مجتبي اعلايي استاندار ايلام در اين ياواره با گراميداشت ياد و خاطره شهداي ورزشكار استان به ويژه شهداي زمين فوتبال چوار گفت : رژيم بعث در اين حادثه خوي ددمنشانه و جنايت خود را به جهانيان نشان داد.

وي با اشاره به اينكه سرافرازي و سربلندي ايران اسلامي مديون خون پاك شهداست برگزاري چنين يادواره هايي را قدرداني از خون شهداء و صبر و پايداري خانواده هاي آنان دانست.

سردار كاكي فرمانده سپاه امير المومنين استان بمباران زمين فوتبال چوار در سال 65 را رويدادي مهم و نادر دانست و گفت: بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه ثمره و نتيجه خون شهداست و پاسداري از خون شهدا وظيفه همه ماست.

حجت الاسلام صفري امام جمعه چوار هم به جايگاه شهيد و شهادت اشاره كرد و گفت: شهداي زمين فوتبال چوار متعلق به همه شيعيان جهان است و بايد در اين مكان مقدس امكانات ورزشي و فرهنگي ايجاد شود.

ساخت مجموعه ورزشي چوار

فرزاد فتاحي مديركل ورزش و جوانان استان هم در ادامه گفت: براي ساخت مجموعه فرهنگي و ورزشي شهداي زمين فوتبال چوار رايزني هاي مختلفي با مسئولان كشوري صورت گرفته شده است.

وي بيان داشت: اين مجموعه ورزشي شامل زمين فوتبال با سكوي تماشاچي، پيست تارتان، استخر سرپوشيده و سالن ورزش هاي باستاني و چند منظوره ورزشي خواهد بود.

اين مسئول افزود: پيرو تفاهم نامه سه جانبه بين بنياد شهيد و امور ايثارگران، اداره كل تربيت بدني ايلام و استانداري ايلام كه اسفندماه 1389 با حضور علي سعيدلو و مسعود زريبافان معاونان رئيس جمهور انجام گرفت، مراحل اجرايي شدن مصوبات اين تفاهم نامه آغاز شده است.

فتاحي با بيان اينكه اين پروژه در حال طراحي و تامين اعتبار است، عنوان كرد: اين مجموعه در حال حاضر 20 هزار مترمربع مساحت دارد و استانداري ايلام در پي تملك 26 هزار مترمربع ديگر براي ساخت اين مجموعه است.

شاكرمي فرمانده سپاه ناحيه ايلام هم به اقدامات صورت گرفته براي برگزاري اين يادواره اشاره كرد و گفت: برگزاري اين يادواره ها موجب انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل آينده مي شود.

در ادامه اين يادواره از خانواده هاي شهداي زمين فوتبال و طلبه شهيد عبادالله همتي تجليل شد.

شهيد عبادالله همتي در بهمن ماه سال 64 در عمليات غرور آفرين والفجر 8 در منطقه عملياتي اروند رود به شهادت رسيد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن