تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821330609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقدير از حضور پرشور مردم آذربايجان غربي در راهپيمايي 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تقدير از حضور پرشور مردم آذربايجان غربي در راهپيمايي 22 بهمن
تقدير از حضور پرشور مردم آذربايجان غربي در راهپيمايي 22 بهمن
اروميه - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه و استاندار آذربايجان غربي با صدور پيامي مشترك از حضور گسترده مردم استان در راهپيمايي 22 بهمن امسال تقدير كردند.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت السلام غلامرضا حسني نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه و وحيد جلال زاده استاندار آذربايجان غربي طي پيامي از حماسه حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپيمايي عظيم يوم الله 22 بهمن ماه، تقدير كردند.

در اين پيام آمده است: مردم آذربايجان غربي همراه و همپا با مردم ايران اسلامي در يوم الله 22 بهمن سال حماسه اي ديگر در تاريخ انقلاب اسلامي ايران در خطه رنگين به خون 12 هزار شهيد آذربايجان غربي در سالي كه فجر انقلاب اسلامي ايران با هفته وحدت گره خورده است، خلق كرد.

حضور حماسي، پرشور و غرور آفرين مردم هميشه در صحنه آذربايجان غربي در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن نشانگر وفاداري و بصيرت مردم غيور استان و تجديد ميثاق با آرمانهاي امام خميني(ره) و شهداي گلگون كفن اين ديار بوده و اين حضور ميليوني تجديد بيعت با ولي امر مسلمين جهان، مقام معظم رهبري را به جهانيان گوشزد كرد.

در بخش ديگري از اين پيام اضافه شده، اين حضور كم نظير از شمالي ترين نقطه تا جنوبي ترين شهر آذربايجان غربي با گنجينه اي از اقوام و اديان شيعه و سني، مسلمان، مسيحي، كليمي و آشوري بار ديگر قدرت، صلابت و اقتدار انقلاب اسلامي و عزم و اراده ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي را براي تمامي مستكبران، فتنه گران و زورمداران جهان نمايان كرد.

نماينده ولي فقيه و استاندار آذربايجان غربي در اين پيام ضمن تشكر از مردم شهيدپرور، هميشه در صحنه و قدرشناس استان، اظهار داشتند: پرواضح است كه حضور گسترده شما مردم ولايتمدار در راهپيمايي پرشكوه سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بار ديگر مسئوليت خطير و سنگين خدمتگزاران انقلاب اسلامي را در راه خدمت هرچه بيشتر به صاحبان اصلي انقلاب اسلامي، گوشزد مي كند و مسئولان را در دهه چهارم از شجره طيبه اين انقلاب الهي بيش از پيش اميدوارتر و مصمم تر در عرضه خدمتگزاري به ملت غيور ايران اسلامي مي كند.

حجت الاسلام حسني و وحيد جلال زاده در اين پيام اظهار اميدواري كرده اند، بار ديگر با حضور هوشمندانه در پاي صندوق هاي راي در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، شاهد خلق حماسه اي ديگر از مردم ولايتمدار در عرصه حمايت جهاني از انقلاب باشند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن