تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821271236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور: انقلاب اسلامي هديه بزرگ خداوند به بشريت امروز بود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رييس جمهور: انقلاب اسلامي هديه بزرگ خداوند به بشريت امروز بود
رييس جمهوري اسلامي تصريح كرد: انقلاب اسلامي بدون ترديد يك هديه بزرگ از جانب خداوند به بشريت امروز بود.


به گزارش خبرنگار خانه ملت، "محمود احمدي‌نژاد" كه در اجلاس شكرانه اتحاد سخن مي گفت، از رييس مجلس به خاطر حسن ابتكار در برگزاري اين نشست تشكر كرد.

رئيس جمهور با اشاره به دستاوردهاي بشري و ملي انقلاب اسلامي ايران اظهار داشت: انقلاب يك هديه بزرگ از ناحيه خداوند به بشريت امروز است، انقلاب اسلامي برقراري اتصال مجدد انسان با آسمان بود، زماني كه ارتباط انسان با آسمان قطع شود ديگر چيزي از انسانيت باقي نمي‌ماند و يك موجود حقير، شكست خورده و ناتوان مي‌شود، هر چند كه به ظاهر بر بمب اتم هم مسلط باشد.

احمدي نژادبا بيان اينكه مشكل انسان در طول تاريخ قطع ارتباط با آسمان است ،يارآور شد: در هر مقطعي هر گروهي كه ارتباط خود را با آسمان مستحكم كرد منشاء تحولات عظيم شد و همه انبياء نيز در طول تاريخ مسئول برقراري اين اتصال بودند .

وي افزود: انقلاب اسلامي يك بار ديگر شأن و جايگاه انسان و توانمندي‌هاي آن را به بشريت شناساند ، بدون ترديد كسي كه انسان را شناخت خدا را مي‌شناسد، البته براي شناخت انسان و خدا، نيازمند شناخت انسان كامليم و بدون اين مساله محال است انسان و خدا شناخته شود.

احمدي‌نژاد گفت:دين يعني گذاشتن دست انسان در دست انسان كامل و دين‌داري به معني آرمان‌خواهي و تلاش مستمر در جهت تحقق آرمان‌هاي الهي است .

رييس‌جمهور خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامي مفهوم ولايت و امامت -كه رمز كمال انسان و پاسخ درست به كمال‌جويي انسان و شكوفا كننده استعدادهاي الهي انسان است- را آموخت.

وي با بيان اينكه امام به نيابت انسان كامل آمد و اين رمز ماندگاري و شكست‌ناپذيري انقلاب است ،اظهار داشت: امروز اگر انقلاب اسلامي جهاني شده براي اين است كه مخاطب انقلاب انسان است و هر جا فطرت پاك و بيدار باشد مخاطب انقلاب وجود دارد و متاثر از انقلاب است .

رئيس جمهور گفت:بدون تحقق حاكميت همه خوبي‌ها در جهان، امكان ندارد يك ملت به سعادت كامل برسدو امروز هر دل بيداري در منطقه و جهان به همين دليل به عشق ايران و ياد ايران مي‌تپد و از پيشرفت‌هاي ملت ايران خوشحال و از غصه‌هايش غمگين مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه انقلاب مرزهاي قومي، نژادي، و درجه‌ يكي و دويي را برداشت، اظهار داشت: امروز به فضل الهي همه‌ي ملت‌ها انقلاب اسلامي را از آن خود مي‌دانند و اين كاروان در حركت است.

وي از ارتقاي طراز ايران در عرصه‌ي جهاني به عنوان يكي از دستاوردهاي انقلاب ياد كرد و افزود: يك ملت تحقير شده كه در مناسبات منطقه‌اي هم به حساب نمي‌آمد امروز در تنظيم همه مناسبات جهاني نقش تعيين كننده دارد.

احمدي نژاد با بيان اينكه ايران به سرعت در حال تبديل شدن به مرجع علمي منطقه و جهان است، خاطر نشان كرد: افق نگاه ملت ايران عوض شده، ايمان‌ها و باورها تغيير كرده است و تغييرات بيروني، بازتاب دروني تغييرات انسان‌هاست .

رئيس جمهور با اشاره به چگونگي فعاليت سفير دو كه ماهواره‌بر است و ماهواره‌ي اميد را به فضا برده است، گفت: كل اين موشك به دست جوانان ما ساخته شده است، به ما مي‌گفتند كه شما آفتابه‌ساز هستيد و ايران را تحقير مي‌كردند ولي اكنون جز چند كشور اولي هستيم كه به اين فناوري دست پيدا كرديم و اين چرخه را در اختيار داريم.

وي افزود: آن دوران گذشته است كه ملت ايران دست خود را در برابر كشورهايي كه علم را در سلطه و انحصار خود قرار دادند و در برابر افرادي كه از انسانيت بويي نبرده‌ا‌ند دراز كند، دنيا بداند كه ملت ايران بيدار شده است و خودش نيازهاي خودش را تامين مي‌كند .

احمدي نژاد با بيان اينكه ما ادبيات استكبار را مي‌شناسيم ،تصريح كرد: استكبارگران در برخورد با ايران و تقابل با ايران با شكست مواجه شدند و نتيجه اين تقابل را ديدند.

وي افزود: ايران به يك قدرت جهاني تبديل شده است و امروز كشورهاي بزرگ براي اين‌كه در منطقه‌ي ما سياست‌هاي خود را به جلو ببرند مي‌دانند كه بايد با ايران تعامل كنند وگرنه نمي‌توانند در منطقه حضور پيدا كنند.

احمدي‌نژاد تاكيد كرد: با چشم ديده‌ام كه امروز نام ايران براي ملت‌ها نشاط آور و نقطه‌ي اتكا و عشق است، امروز ملت‌ها علاقه‌اي به ايران دارند كه در تاريخ شبيه آن وجود ندارد.

وي با بيان اينكه امروز طراز ملت ايران، طراز ارتباط برادرانه با ملت‌ها و دولت‌ها و عشق به ملت‌ها و تاثيرگذاري در مناسبات جهاني، به نفع ملت‌هاست،گفت: امروز ادبيات ملت ايران جهاني است و كشورهاي مستكبر براي اين‌كه بتوانند در عرصه جهاني گوشي داشته باشند تا حرف‌هاي آن را بشنوند از ادبيات ملت ايران استفاده مي‌كنند.

رئيس جمهور اظهار داشت: اگر امروز مي‌بينيم كشورهاي زورگو از ايران عصباني هستند و جيغ مي‌زنند به خاطر طراز ملت ايران است‌، اگر ملت ايران ملتي ناتوان بود لازم نبود كه كشورهاي زورگو عصباني بشوند و خط و نشان بكشند.

رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه انقلاب اسلامي دستاوردهاي زيادي داشته است،خاطر نشان كرد: ما بايد اقدامات ديگري نيز انجام دهيم، امروز سه قوه در كنار هم همدل و هم جهت هستند و اگر امروز براي انقلاب كاري نكنيم، كي بايد براي انقلاب كاري كنيم.

احمدي نژاد يادآور شد: اگر انقلاب تا اينجا آمده است مرهون عواملي از جمله كار براي خدا، اخلاص و شجاعت است و اگر انقلاب تا اينجا آمده است مرهون تصميمات و عمل انقلابي است .

وي افزود: نمي توان با روش‌هاي غيرانقلابي، انقلاب را اداره كرد ، ما نيازمند تصميمات انقلابي هستيم البته بايد اين تصميمات آگاهانه و باتدبير باشد و نبايد تصميمات انقلابي را برابر با بي‌تدبيري دانست.

رئيس جمهور تصريح كرد: بايد براي انقلاب تصميمات بزرگ بگيريم ، بايد چه در عرصه سياست داخلي، چه خارجي و چه اقتصاد در مقياس انقلاب تصميم‌گيري كنيم .

احمدي نژاد مجلس هشتم را مجلسي مردمي و انقلابي توصيف كردو افزود: ملت ما ظرفيت كارهاي بزرگ و تصميم‌هاي بزرگ را دارد كه انقلاب اسلامي نمونه آن بود،ما براي پيشبرد انقلاب بايد اصلاحات بزرگ انجام دهيم، ماموريت امروز ما بسيار سنگين است و اين همدلي و برادري مسئوليت ما را مضاعف مي‌كند

وي در خصوص برنامه پنج ساله توسعه گفت: ‌برنامه پنج ساله ريل حركت كشور در طول پنج سال است و ما مي‌توانيم در طول پنج سال با تصميمات مناسب و برنامه‌ريزي‌هاي خوب طراز انقلاب را هزاران كيلومتر جلو ببريم، ما بايد در تدوين برنامه پنج ساله الگوي برنامه‌ريزي ايراني و اسلامي را پايه‌گذاري كنيم و در واقع اين برنامه را بر اساس الگوي ايراني و اسلامي تدوين كنيم.

رئيس جمهور افزود: براي اين منظور كميته‌هاي تدوين برنامه‌ پنج ساله را تشكيل داديم و آن‌ها كار را خود انجام مي‌دهند و مناسب است كه در اين ارتباط كارگروه‌هاي مشترك ايجاد كنيم و به نحوي اين برنامه را تدوين كنيم كه در راستاي انقلاب و الگوي ايراني و اسلامي باشد.

وي با تاكيد بر اهميت طرح تحول اقتصادي گفت: ما اگر مي‌خواهيم سياست هاي اصل 44 را اجرا كنيم بايد در ساختارها اصلاحاتي ايجاد كنيم .

احمدي نژاد افزود: يكي از كارهايي كه در اين ارتباط بايد دنبال كنيم طرح هدفمند كردن يارانه‌هاست و اين يك كار بزرگي است، ولي در برابر ظرفيت انقلابي ايران كار بزرگي نيست، ما بايد در اين ارتباط تصميم‌گيري كنيم، همدلي كنيم و از اين مسير و گردنه با موفقيت عبور كنيم، به نحوي كه طوري نباشد كه بار آن بر دوش مردم باشد و چيزي نصيب مردم نشود.

رئيس جمهور يادآور شد: سابقه نداشته است در طول تاريخ سي سال انقلاب و يا حتي قبل از آن يك رييس دولت صدها و هزاران ساعت وقت خود را صرف بررسي يك لايحه‌ كرده باشد و جلسات مختلف كارشناسي در ارتباط با اين لايحه در دولت و مجلس برگزار شده است

‌ وي گفت:‌ ما بايد تصميم بزرگ در اين ارتباط بگيريم و در واقع يك تصميم انقلابي بگيريم و از اين جوي بگذريم و اگر عقب و جلو برويم ممكن است كه در جوي سقوط كنيم.

احمدي نژاد تاكيد كرد: دنيا بداند همه ملت ايران و قو‌اي سه‌گانه در جمهوري اسلامي با همدلي آرمان‌هاي انقلاب را پيش مي‌برند و دلبسته‌ي آرمان‌هاي انقلاب هستند و وقت و جان‌شان را وقف تحقق اين آرمان‌ها مي‌كنند و از سر و صداها و جبهه‌بندهايي كه قدرت‌هاي زورگو ايجاد كردند هراسي به خود راه نمي‌دهند.

احمدي‌نژاد گفت:‌ به شما بشارت مي‌دهم كه به فضل الهي و به لطف خداي بزرگ امروز جهان در آستانه‌ تحولات بزرگي است و اين تحولات در جهت آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن