تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821370147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گلباران جايگاه جلوس و سخنراني تاريخي امام خميني(ره) در بهشت‌زهرا


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گلباران جايگاه جلوس و سخنراني تاريخي امام خميني(ره) در بهشت‌زهرا
جايگاه جلوس و سخنراني تاريخي به يادماندني حضرت امام خميني(ره) در بهشت‌زهرا(س) همزمان با آغاز دهه فجر (12 بهمن) و سي‌وسومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، با حضور گسترده مردم، خانواده معظم شهدا و ايثارگران گلباران خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان بهشت زهرا(س) مهندس علي اكبر توكلي‌نژاد مدير عامل اين سازمان و شهردارحرم مطهر امام خميني (رضوان‌الله تعالي عليه) در گفتگويي با بيان اين مطلب افزود: مراسم رسمي ايام ا... دهه مباركه فجر از ساعت 9:33 صبح روز چهارشنبه در حرم مطهر امام آغاز و پس از آن با حضور در گلزار شهداي سازمان بهشت زهرا در جوار شهداي 17 شهريور همراه با اقامه با شكوه نماز جماعت ظهر و عصر، جايگاه سخنراني ماندگار و به يادماندني معمار كبير انقلاب اسلامي در بهمن ماه 57 گلباران خواهد شد.‏

وي گفت: همچنين آيين ملي غبارروبي و عطرافشاني مزار شهيدان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس در روز پنجشنبه 13 بهمن رأس ساعت 14و30 دقيقه در بهشت زهرا، بزرگترين قطب فرهنگي كشور و آرامگاه 30هزار شهيد گلگون كفن انقلاب اسلامي برگزار خواهد شد.

رئيس ستاد دهه فجر سازمان بهشت زهرا افزود: علاوه بر برگزاري سه مراسم ملي و سراسري، اين سازمان 35 برنامه متنوع و گسترده را در ايام دهه فجر سي و سوم تدارك ديده است.

كامران زنگيشه قائم مقام سازمان بهشت زهرا و جانشين ستاد دهه فجر اين سازمان هم گفت: همكاران ما از هفته‌ها قبل با تشكيل ستادي در تهيه و تدارك برگزاري با شكوه دهه فجر بوده‌اند و با تشكيل چهار كميته، برنامه‌هاي بسيار متنوعي را به مناسبت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي تدارك ديده اند. وي ضمن دعوت سراسري از عموم مردم و به ويژه خانواده‌هاي شهدا براي حضور گسترده در اين مراسم‌ها افزود: گلزار شهداي بهشت زهرا آماده برگزاري مراسم‌هاي ملي و آييني ايام ا... دهه فجر است.

در ادامه، سعيد خال مدير روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان بهشت زهرا هم اهداي 60 هزار شاخه گل و گلدان، 15هزار شيشه گلاب به خانواده‌هاي معظم شهدا، آزاد سازي نمادين 33 كبوتر، برپايي نمايشگاه‌هاي فرهنگي و عكس فجر بيداري، برگزاري مسابقه عكاسي و كتابخواني، برپايي نمايشگاه چهلچراغ شهدا و به ويژه شهداي انقلاب با همكاري فرهنگسراي رضوان، نصب 250 بوم تبليغاتي، چاپ كتاب خاطرات پرسنل بهشت زهرا براي اولين بار، اهداي كتابخانه ديجيتال، اهداي 6000 پرچم جمهوري اسلامي ايران، برپايي 15 ايستگاه صلواتي و راه اندازي سامانه جديد ديجيتالي مخابراتي و ثبت و ضبط اطلاعـات و حضور در راهپيمايي دشمن‌شكن 22 بهمن را از برنامه‌هاي متنوع و گسترده سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداري صحن مطهر امام خميني در ايام دهه فجر 90 اعلام كرد.

صحنه ورود امام خميني (ره) به كشور بازسازي مي‌شود

نيروي هوايي ارتش، همزمان با دوازدهم بهمن و‌ آغاز دهه فجر، صحنه ورود حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به كشور را بازسازي مي‌كند.

به گزارش ايرنا، نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه اين نيرو به مناسبت آغاز دهه فجر و نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس سراسر كشور، برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي بزرگداشت اين ايام تدارك ديده است.مراسم بزرگداشت 19 بهمن روز نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و حضور در مدرسه علوي و تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل،‌ميهماني لاله‌ها و مراسمي با حضور وابستگان نظام از جمله برنامه‌هاي نيروي هوايي ارتش در ايام الله دهه فجر است.





يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن