تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با كم‌لطفي‌ مسئولان به ورزش هنديجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با كم‌لطفي‌ مسئولان به ورزش هنديجان
خبرگزاري فارس: با بي‌لطفي‌هاي مكرر مسئولان به ورزش هنديجان و نبود ‌حمايت‌هاي مالي، تيم فوتبال شاهين هنديجان بالاخره مجبور به خداحافظي از ليگ برتر خوزستان در نيم‌فصل دوم شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از هنديجان، شهرستان هنديجان از جنوبي‌ترين و محروم‌ترين مناطق استان خوزستان بوده و داراي جوانان با استعداد، خلاق و شكوفايي ا‌ست.
تيم فوتبال شاهين هنديجان تنها تيم فوتبال نماينده شهرستان هنديجان است كه بعد از گذشت پنج سال حضور در ليگ دسته اول باشگاه‌هاي استان خوزستان در رده بزرگسالان توانست با درخشش بازيكنان گمنام خود به ليگ برتر باشگاه‌هاي استان خوزستان 90 ـ 91 راه يابد.
با وجود استعدادهاي درخشان در اين تيم متأسفانه مسئولان هيچگونه توجه و نگاهي به حمايت از تيم شاهين نداشته و اين تيم را با بي‌توجهي و كم‌لطفي‌هاي خود مجبور به عقب‌نشيني و مرگ كردند.
بازيكنان متشكل تيم فوتبال شاهين هنديجان با كمترين امكانات و منابع مالي و مادي به مسير پرپيچ و خم خود ادامه داده و در بين آنها دانشجو، صياد، دانش‌آموز و حتي كشاورزي نيز ديده مي‌شود و با تنها به دليل علاقه وافرشان به ورزش فوتبال همچنان مسيرهاي ترقي و پيشرفت را مي‌پيمايند.
با اينكه تاكنون حتي يك ريال از حساب سازمان ‌يا اداره‌اي به حساب اين باشگاه واريز نشده اما بازيكنان اين تيم با اقتدار هر چه تمام و مردانه در برابر مشكلات ايستاده و بدون خم به ابرو آوردن، فقط و فقط به آينده درخشان‌شان فكر مي‌كردند.
نه هزينه‌اي براي تأمين رفت ‌و ‌آمد بازيكنان و نه اعتباري براي رفع حتي بخش كوچكي از مشكلات بازيكنان.
و با وجود پيگيري‌هاي مكرر از طرف رئيس هيئت مديره اين تيم اما مسئولان مرتبط تنها بن‌بست را براي زخم‌هاي عميق و ترك خورده تيم شاهين مرهم دانسته و آن را به بن‌بست رساندند، با وجود اينكه شعباني بارها گفته بود كه در صورت نبود ‌حمايت مالي "از مسابقات ليگ‌برتر دست كشيده و خداحافظي مي‌كنيم" اما باز هم بسياري بي‌تفاوت و ساده از اين مسئله گذشتند.
به راستي كه بي‌توجهي به ورزش اين شهرستان، ورزش را در چشم جوانان منطقه سياه كرده است...

* درد دل صميمانه برخي دلسوزان باشگاه شاهين هنديجان
هدف از اين نوشتار، درددلي صميمانه از برخي دلسوزان باشگاه فرهنگي ورزشي شاهين هنديجان با همه دلسوزان ورزش، مسئولان و علاقه‌مندان به اين منطقه محروم بوده كه خواهان حمايت ورزش شهرستان براي ياري رساندن به جوانان پاك‌نهاد و آينده‌ساز اين مرز و بوم است.
مؤسس و سرپرست باشگاه تيم شاهين هنديجان در اين دل‌نوشته گفت: به‌عنوان تنها نماينده شهرستان هنديجان اين شهر بندري و محروم در جنوبي‌ترين نقطه استان خوزستان بوده، كه توانسته با حضوري چشمگير و پرافتخار در ليگ برتر فوتبال خوزستان با همه كاستي‌ها و كمبودهاي مالي همچنان ظرفيت ورزش اين منـــــطقه را به منصه ظهور رساند.
وي افزود: با وجود پيگيري‌ها و رايزني‌هاي فراوان مــــسئولان دلسوز و زحمتكش اين باشگاه با اكثر قريب به اتفاق مسئولان شهرستان، استان خوزستان و حتي برخي مسئولان خارج از استان در خصوص مشكلات مالي اين باشگاه به‌منظور ادامه رقابت در ليگ برتر خوزستان، متأسفانه تاكنون هيچ يك از مديران حال حاضر شهر و استان حتي حاضر به شنيدن دغدغه‌ها و نگراني‌هاي اين باشگاه نشده‌اند.
عبدالحسن شعباني ادامه داد: با اين حال اين تيم تا اين لحــظه كه هفته سيزدهم از دور رفــت مــسابقات ليگ برتر خوزستان را سپري كرده، توانسته از بين 16 تيم ليگ جايگاه خود را در رده سوم جدول تثبيت كند.
وي خاطرنشان كرد: با اين وجود همه هزينه‌ها و مخارج اين باشگاه همگي بر دوش يك نفر بوده كه به‌صورت شخصي، داوطلبانه و دلسوزانه اين باشگاه را اداره مي‌كند و همه مخارج تيم را متقبل شده است.
سرپرست باشگاه تيم شاهين هنديجان با بيان اينكه با وجود محروميت اين شهرستان و كمبود مراكز فرهنگي و تفريحي در اين شهر، تنها دلخوشي و سرگرمي جوانان اين منطقه برگزاري اين بازي‌ها بوده، عنوان كرد: جوانان هنديجاني با رفتن به زمين چمن و تماشاي بازي‌هاي نماينده شهرشان هر هفته به انتظار مي‌نشينند كه چهارشنبه‌اي ديگر فرا رسد و بتوانند در شهر خود يك بازي جذاب و ديدني را مشاهده كنند.
وي بيان كرد: آخرين چهارشنبه برابر با 21 دي ‌ماه سال جاري همه علاقه‌مندان به ورزش شاهد هنرنمايي و درخشش بازيكنان شاهين در برابر تيم ريشه‌دار و قديمي استقلال مسجدسليمان بودند.
شعباني با بيان اينكه شاهين توانست اين تيم را با حساب چهار بر صفر شكست دهد آن هم تيمي كه نام استقلال را يدك مي‌كشد و مطمئنا از طرف مسئولان و نماينده اين شهرستان پشتيباني مالي مي‌شود، خاطرنشان كرد: بنا به گفته برخي از همراهان اين تيم، آنها با توان مالي كه دارند قادر به برگزاري هفته‌اي چهار جلسه تمرين بوده حال آنكه بازيكنان شاهين به سختي هفته‌اي دو جلسه تمرين را پشت سر مي‌گذرانند.
وي در پايان گفت: كوتاه سخن آنكه، اين باشگاه صميمانه دست ياري به سوي همه دلسوزان ورزش، مسئولان و علاقه‌مندان به اين شهر و جوانان با استعداد اين مرز و بوم دراز كرده و خواهان كمك و همراهي همه ورزش‌دوستان براي ادامه حضور باشگاه شاهين هنديجان در ليگ برتر فوتبال خوزستان تا پايان فصل اين ليگ است.
نگذاريد بميرد جنگل/ كه جهان خواهد مرد!
نگذاريد بخشكد اين "رود"/ "سيل" بي‌آبي "زهره" همه را خواهد برد...

* شاهين هنديجان دار فاني را وداع گفت
و به راستي كه تيم فوتبال شاهين هنديجان به بن‌بست رسيد و دار فاني را وداع گفت.
آيا تكليف جوانان چشم به راه ورزش اين منطقه چه مي‌شود؟ اين سؤال اگر به ذهن تو حتي تلنگري كوچك نمي‌نوازد براي من دردي فراموش ناشدني است.
جواناني كه تنها دلخوشي‌شان از آنها ربوده شده و ديگر به هيچ دلخوشند؛ امروز آنها در سوگ از دست دادن اميدشان غمي بس بزرگ دارند و هيچ‌گاه اين مهم را از دل و جانشان پاك نمي‌كنند، هيچ‌گاه.
==============
يادداشت از مريم خبازي
==============
انتهاي پيام/ج10

شنبه|ا|1|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن