تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821342030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير تعاون: ثبت نام مسكن مهر تا زمان وجود متقاضي ادامه دارد تاكنون 22 ميليون نفر از مردم برگه سهام عدالت دريافت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وزير تعاون: ثبت نام مسكن مهر تا زمان وجود متقاضي ادامه دارد تاكنون 22 ميليون نفر از مردم برگه سهام عدالت دريافت كردند


خبرگزاري دانشجويان ايران - ساري
سرويس: بازرگاني

وزير تعاون گفت: در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي و واگذاري سهام عدالت تاكنون22 ميليون نفر از مردم عضو تعاوني‌ها شده و برگه سهام عدالت را دريافت كرده‌اند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد عباسي در حاشيه افتتاح طرح‌هاي صنعتي در آمل در جمع خبرنگاران افزود: طرح سهام عدالت 42 ميليون نفر از مردم را در بر مي گيرد و دولت در نظر دارد 80 درصد از سهام شركت‌هايش را به مردم واگذار كند.

وي با بيان اينكه وظيفه اساسي بخش تعاون آماده كردن مردم براي به دست گرفتن اقتصاد است، گفت: پيام حقيقي سياست‌هاي اصل 44 واگذاري اقتصاد به مردم است.

عباسي اظهار كرد: در ساير بخش‌هاي حمايتي نيز تشويق‌هاي مالي و مالياتي از جانب دستگاه‌هاي ذيربط در نظر گرفته شده است، به عنوان مثال وزارت امور اقتصادي و دارايي نوع بخشودني ماليات مورد نظر تعاوني‌ها را به همه دستگاه‌ها ابلاغ كرده كه قابل اعمال است.

وي با اعلام اينكه مردم از اين فرصت استثنايي تاريخي استفاده كنند گفت: منتظريم تا واگذاري بخش‌هايي كه بايد از طريق دولت به مردم واگذار شود هر چه سريعتر از طريق بورس و ساير بخش‌ها انجام شود.

به گزارش ايسنا، محمد عباسي با بيان اينكه وزارت مسكن و شهرسازي موظف به تهيه زمين براي مسكن مهر است ادامه داد: مختصات واگذاري‌ها در نقاط مختلف كشور متفاوت است كه در شمال كشور به دليل شرايط خاص جغرافيايي و وجود دريا و جنگل و كمبود زمين، اين مسئله مانند ظرفيت‌هاي كشوري نيست و محدوديت‌هايي در زمينه تهيه زمين وجود دارد.

وي گفت: با اين وجود طبق مصوبه دولت، وزارت مسكن و شهرسازي حتي از طريق خريد، بايد زمين را تهيه و در اختيار تعاوني هاي مسكن مهر قرار دهد و نگراني در اين زمينه وجود ندارد.

وزير تعاون گفت: طرح بزرگ مسكن مهر با هدف حمايت از حدود 2 ميليون نفر از مردم كشور در حال اجراست و تا زماني كه متقاضي وجود داشته باشد ثبت نام ادامه دارد.

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن