تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821331324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه و استاندار همدان:حضور مردم در 22 بهمن برگ زريني بر شكوه پايداري همدان افزود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي فقيه و استاندار همدان:حضور مردم در 22 بهمن برگ زريني بر شكوه پايداري همدان افزود
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان در پيامي مشترك اعلام كردند: حضور عاشفانه مردم انقلابي در يوم‌الله 22 بهمن برگ زريني بر شكوه پايداري استان همدان افزود.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، آيت‌الله غياث‌الدين طه محمدي و بهروز مرادي در پيام مشتركي به مناسبت حضور پرشكوه مردم در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن اظهار داشتند: حضور حماسي، مسئولانه و معني‌دار مردم شريف، انقلابي و وفادار استان همدان در راهپيمايي 22 بهمن 87 و ديگر اجتماعاتي كه از آغاز دهه مبارك فجر به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در نقاط مختلف استان اعم از شهر و روستا به صورت خودجوش برگزار شد، برگ زرين ديگري بر تاريخ پرشكوه پايداري و سرافرازي استان افزود.
در ادامه اين پيام آمده است: اين حضور عاشقانه پاسداشت خون عزيزان والامقامي بود كه براي برپايي پرچم اسلام و بالندگي درخت انقلاب اسلامي جان شيرين را كريمانه در طبق اخلاص نهادند و به پيشگاه جان آفريني تقديم كردند.
در بخش ديگري از اين پيام خطاب به مردم استان تصريح شده است: روح پرفتوح خميني كبير(ره) از اين همه وفاداري، هوشياري و تلاش شما آرامش خواهد يافت و در جوار رسول‌الله ‌اعظم (ص) به وجد مباركتان افتخار خواهد كرد.
در پايان اين پيام خاطر نشان شده است: ضمن تقدير و تشكر از همه دلدادگي‌هاي شما به اسلام عزيز و در طليعه سي‌و‌يكم از انقلاب اسلامي، طول عمر همراه با عزت را از درگاه احديت براي شما مسئلت كرده و اميدواريم تحت رهبري حضرت آيت‌الله‌‌العظمي خامنه‌اي مدظله‌العالي رايت سبز برافراشته اسلام را به دست با كفايت حجت حق حضرت مهدي (عج) برسانيم.
انتهاي پيام/ش30

پنجشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن