تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821214187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گتوند:كانون‌هاي فرهنگي گتوند 10 برابر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گتوند:كانون‌هاي فرهنگي گتوند 10 برابر مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گتوند از 10 برابر شدن تعداد كانون‌هاي فرهنگي ـ هنري مساجد اين شهرستان خبر داد.


احمد عبداللهي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته در شهرستان گتوند تنها يك كانون فرهنگي ـ هنري مساجد وجود داشته است كه اين شمار در سال جاري به 10 برابر افزايش مي‌يابد.
وي افزود: از ابتداي سال تاكنون چهار كانون فرهنگي ـ‌ هنري مساجد در شهرستان گتوند مجوز لازم را دريافت كرده و تاسيس شده‌‌اند و توافقات لازم براي افزايش اين شمار به 10 كانون فرهنگي انجام شده است كه در تلاش براي صدور مجوز فعاليت هستيم.
عبداللهي با اشاره به فعاليت‌هاي انجام شده در راستاي ثبت اين كانون‌هاي فرهنگي ـ هنري گفت: تا پايان سال‌ جاري مابقي كانون‌ها نيز ثبت و به بهره‌برداري مي‌رسد كه اين اقدام مي‌تواند تاثير فراواني در ارتقاي سطح فرهنگي در مساجد و شهرستان داشته باشد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گتوند تاكيد كرد: كانون‌هاي فرهنگي ـ هنري مساجد در شهرستان‌ها با استفاده از ظرفيت‌‌هاي موجود در مساجد در به‌كارگيري ايده‌هاي نو در چارچوب امور فرهنگي، هنري و مذهبي به فعاليت مي‌پردازند و مي‌توان آنها را بهترين نهاد فعال در مساجد براي جذب جوانان معرفي كرد.
عبداللهي خاطرنشان كرد: در سال ‌جاري با توجه خاص اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان توانسته‌ايم اين تعداد كانون فرهنگي ـ هنري را به ثبت رسانده و تا آستانه افتتاح پيش ببريم كه اين موفقيت، آغازي براي جهش فرهنگي در شهرستان گتوند است.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گتوند درباره برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي فعاليت كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اين شهرستان در آينده گفت: برنامه‌ريزي مدون براي برگزاري كلاس‌هاي آسيب‌شناسي اجتماعي در مناطق محروم را در دست بررسي است كه در صورت تامين اعتبار از طرف سازمان‌هاي حامي، اجراي اين طرح در زمينه مبارزه با مواد مخدر و كاهش طلاق تاثير فراواني دارد.
وي خاطرنشان كرد: در سال ‌جاري بيش از 30 ميليون ريال كمك مالي به كانون‌هاي فرهنگي ـ هنري مساجد و مساجد فعال فاقد كانون فرهنگي شده است كه پرداخت اين مبلغ در تاريخ مساجد شهرستان گتوند بي‌سابقه است.
انتهاي پيام/ر20

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن