تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821269210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي مهر/والبرگ نوروز با مكس پين به تلويزيون مي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اختصاصي مهر/والبرگ نوروز با "مكس پين" به تلويزيون مي‌آيد
فيلم‌هاي سينمايي "غار"، "مكس پين"، "9 ملكه" و "در آينه" در تعطيلات نوروز از شبكه چهار روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فيلم ترسناك و افسانه‌اي علمي "غار" 27 اسفند از شبكه چهار پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني بروس هانت توليد سال 2005 آلمان و آمريكا است و در آن كول هاوزر، ادي سبريان، ماريس چستنات، لينا هدي و پايپر پرابو نقش‌آفريني كرده‌اند.

در خلاصه داستان اين فيلم 97 دقيقه‌اي آمده است: عده‌اي پژوهشگر هنگام حفاري در جنگلي در روماني به يك دير بزرگ برمي‌خورند كه قدمتش به قرن سيزدهم ميلادي برمي‌گردد و... فروش جهاني فيلم "غار" 33 ميليون دلار بود. اين فيلم اولين تجربه كارگرداني بروس هانت است كه پيش از اين به عنوان دستيار كارگردان در مجموعه سينمايي "ماتريكس" ساخته برادران واچووسكي حضور داشته است.

فيلم حادثه‌اي جنايي "مكس پين" به كارگرداني جان مور بر مبناي يك بازي رايانه‌اي معروف به همين نام ساخته شده كه سال 2001 به بازار آمد. مارك والرگ در اين فيلم نقش پليسي به نام مكس ‌پين را بازي مي‌كند كه وقتي اعضا خانواده او به شكلي وحشيانه به قتل مي‌رسند، براي انتقام از قاتلان وارد عمل شده و به اين شكل به درون دنياي تبهكاران كشيده مي‌شود.

مارك والبرگ در صحنه‌اي از فيلم "مكس پين"

"مكس پين" سال 2008 با بودجه‌اي 35 ميليون دلاري ساخته شد و فروش جهاني آن 85 ميليون دلار بود. بو بريجز، ميلا كانيس، كريس اودانل و نلي فورتادو ديگر بازيگران اين فيلم 100 دقيقه‌اي آمريكايي هستند كه با واكنش عمدتاً منفي منتقدان رو به رو شد. جان مور كارگردان "مكس پين" سازنده فيلم‌هايي چون "پشت خطوط دشمن"، "پرواز ققنوس" و بازسازي "طالع نحس" است.

تريلر جنايي "9 ملكه" را فابين بيلينسكي سال 2000 كارگرداني كرد و گاستون پولز، ريكاردو دارين و لتيشيا برديس در آن نقش‌آفريني كردند. داستان اين فيلم 114 دقيقه آرژانتيني درباره دو كلاهبردار حرفه‌اي است كه به طور تصادفي با هم آشنا مي‌شنوند و تصميم مي‌گيرند در يك پروژه با هم همكاري كنند.

اين فيلم در جشنواره‌هاي سينمايي مختلف از جمله تلورايد و تورنتو به نمايش درآمد و جوايز بسيار دريافت كرد، ضمن اينكه در هفت بخش برنده جوايز سالانه انجمن منتقدان فيلم آرژانتين شد. "9 ملكه" اولين فيلم بلند بيلينسكي بود كه سال 2006 بر اثر حمله قلبي در 47 سالگي در سائوپولو درگذشت.

تريلر ترسناك "در آينه" با عنوان اصلي "آينه‌ها" ساخته الكساندر آژا فيلمساز فرانسوي است و كيفر ساترلند، پولا باتن و ايمي اسمارت در آن بازي مي‌كنند. اين فيلم داستان يك پليس سابق (ساترلند) و خانواده اوست. آنها هدف يك نيروي اهريمني قرار مي‌گيرند كه از آينه‌ به عنوان راهي براي ورود به خانه آنها استفاده مي‌كند.

"در آينه" توليد مشترك سال 2008 آمريكا و روماني و مدت زمان آن 110 دقيقه است. اين فيلم اقتباسي آزاد از يك فيلم كره‌اي به همين نام توليد سال 2003 است و فروش جهاني فيلم 77 ميليون دلار بود.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن