تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار همدان:مناطق محروم شهر همدان نيازمند اعتبارات عمراني و فرهنگي بيشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار همدان:مناطق محروم شهر همدان نيازمند اعتبارات عمراني و فرهنگي بيشتر است
مناطق محروم شهر همدان نيازمند اعتبارات عمراني و فرهنگي بيشتر است
همدان - خبرگزاري مهر: فرماندار همدان گفت: مناطق محروم شهر همدان نيازمند اعتبارات عمراني و فرهنگي بيشتري است.

به گزارش خبرگزاري مهر، حسن قهرماني مطلق در جلسه بررسي مشكلات منطقه منوچهري شهر همدان با تأكيد بر ايجاد امكانات و بسترهاي لازم براي توانمندسازي نقاط محروم شهر اظهار داشت: بعد از سفر مقام معظم رهبري به استان همدان در سال 83 توانمندسازي مناطق محروم شهر در دستور كار قرار گرفت.

قهرماني مطلق با اشاره به تشكيل كارگروهي در راستاي توانمندسازي مناطق محروم شهر همدان، افزود: پنج منطقه توانمندسازي شامل منطقه خضر، منوچهري، حصار امام(ره)، مزدقينه و ديزج در همدان شناسايي شده است.

شركت عمران و مسكن سازان 64 ميليارد ريال درمناطق توانمندسازي همدان هزينه كرده است

وي با تأكيد بر اينكه مناطق محروم شهر نيازمند اختصاص اعتبارات بيشتري است، افزود: شركت عمران و مسكن‌سازان استان همدان از سال 88 تاكنون بيش از 64 ميليارد ريال براي توانمندسازي پنج منطقه هزينه كرده است.

قهرماني مطلق اضافه كرد: تاكنون 38 ميليارد ريال اعتبار توسط دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات رسان شهرستان همدان براي توانمندسازي در منطقه منوچهري هزينه شده است.

وي اعتبارات هزينه شده توسط شركت مخابرات براي منطقه منوچهري را پنج ميليارد ريال اعلام كرد و يادآور شد: شركت آب و فاضلاب نيز حدود 11 ميليارد و 300 ميليون ريال براي اين منطقه هزينه كرده است.

حسن قهرماني مطلق اضافه كرد: تا پايان هفته جاري بايد مشكل برق اين منطقه حل و شهرداري پيگيري‌هاي لازم را براي نصب سايبان در ايستگاه‌هاي اتوبوس منوچهري انجام دهد.

شهرداري همدان 12 ميليارد ريال براي توانمندسازي منطقه منوچهري هزينه كرده است

مدير منطقه چهار شهرداري همدان نيز با بيان اينكه شهرداري همدان در سه سال اخير بيش از 12 ميليارد ريال براي توانمندسازي منطقه منوچهري هزينه كرده است، گفت: شهرداري ماهانه بيش از 220 ميليون ريال براي جمع آوري زباله در اين منطقه هزينه مي‌كند.

مجيد درويشي اضافه كرد: در سال گذشته نيز يك هزار و 26 مترمربع پروانه ساختماني براي منطقه منوچهري صادر شده است.

وي با اشاره به درخواست اهالي منطقه منوچهري مبني بر جابجايي تيرك‌هاي برق در برخي از كوچه‌ها اظهار داشت: شهرداري آماده همكاري با كارشناسان اداره برق را در اين زمينه است.

درويشي با بيان اينكه تعمير و بازسازي جداول خيابان‌هاي منوچهري از برنامه‌هاي شهرداري است، اضافه كرد: اين امر نيازمند يك ميليارد و 300 ميليون ريال اعتبار است و در صورتي كه ستاد توانمندسازي اعتبار لازم را تامين كند بازسازي خيابان‌ها انجام مي شود.

پل عابر پياده منطقه منوچهري همدان مكانيزه مي شود

مدير منطقه چهار شهرداري همدان از مكانيزه كردن پل عابر پياده منطقه منوچهري همدان خبر داد و گفت: پايان دي ماه جاري مناقصه اين طرح برگزار خواهد شد.

درويشي بيشترين حفاري‌هاي انجام شده منطقه چهار شهر همدان را در منطقه منوچهري دانست و اظهار داشت: شهرداري منطقه چهار در راستاي كمك به روند اجراي طرح‌هاي منطقه مجوز حفاري را صادر كرده است.

وي با بيان اينكه از سال 88 آسفالت ريزي در منوچهري انجام شده، يادآور شد: امسال نيز 60 كوچه در نوبت اجراي آسفالت هستند.

درويشي اظهار داشت: شوراياران بايد مكان‌هايي كه نياز به نصب سرعت گير دارند به شهرداري معرفي كنند تا موضوع در كارگروه ترافيك مورد بررسي قرار گرفته و مجوز آن صادر شود.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن