تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 18 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821706353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامي:درخواست شخصيت هاى برجسته براى انتشار روزنامه خارج از نوبت رسيدگى مى شود


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامي:درخواست شخصيت هاى برجسته براى انتشار روزنامه خارج از نوبت رسيدگى مى شود
شهركرد-خبرنگاركيهان:

مطابق آئين نامه هيات نظارت بر مطبوعات درخواست شخصيت هاي برجسته كشور براي راه اندازي نشريه، خارج از نوبت رسيدگي مي شود.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي كه در حاشيه كنگره ملي عمان ساماني در شهركرد با خبرنگاران گفت وگو مي كرد افزود: سايت ها و رسانه هاي نوين مانند مطبوعات داراي منشور و نظام نامه نيستند ولي تا قانون مشخصي براي آنان تهيه و تدوين شود بايد قوانين و ضوابط كار رسانه اي را مراعات كنند.

محمدحسين صفارهرندي درباره انتخابات رياست جمهوري گفت: انتخابات صحنه اي است براي رقم زدن سرنوشت چهار سال آينده كشور و روشن است كه نبايد با سرنوشتمان بازي كودكانه كنيم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار كيهان درباره اجراي طرح لباس ملي در كشور گفت: هنوز به صورت جدي در اين ارتباط كاري نشده است اما طرح لباس ملي در دستور كار كميته اي است كه بررسي و ساماندهي مد و لباس را برعهده دارد تا به عنوان يك كار پژوهشي آن را انجام دهد.

صفارهرندي در كنگره ملي بزرگداشت عمان ساماني در تالار فرهنگ شهركرد گفت: بت پرستي مدرن به دنبال ترويج عرفان هاي غيرواقعي و قلابي است.

وي افزود:بت پرستي مدرن به دنبال نشاندن «خداگونه ها» به جاي خداي يكتا و واحد است، چرا كه جريان باطل مي داند بشر تمايل به بازگشت به معنويت دارد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، با قرائت بخش هايي از اشعار عمان ساماني يادآور شد: معرفت الهي عمان ساماني شاعر بزرگ عاشورايي ايران ريشه اعتقادي دارد و عرفان حقيقي را بيان مي كند.

آيت الله محمدرضا ناصري يزدي نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد نيز گفت: عمان ساماني به نيكي اصالت واقعه كربلا را بيان مي كند و در الفاظ و كلمات مي آورد.

كنگره ملي عمان ساماني شاعر فقيد عاشورايي چهارمحال و بختياري با حضور اديبان، محققان و شاعران برجسته كشور در شهركرد در حال برگزاري است.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن