تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي مقاومت بسيج:بيشتر كشورها خواستار استفاده از تجربيات نظامي ايران هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده نيروي مقاومت بسيج:بيشتر كشورها خواستار استفاده از تجربيات نظامي ايران هستند
خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي مقاومت بسيج گفت: بيشتر كشورهاي استقلال يافته از ما مي‌خواهند با تاسيس دفتر وابستگي نظامي از تجربيات بسيجي و نظامي ما استفاده كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از خميني‌شهر، حجت‌الاسلام حسين طائب سه‌شنبه شب در همايش طرح اسوه ويژه تجليل از فرماندهان، بسيجيان و برترين‌هاي رده‌هاي ناحيه مقاومت صاحب‌الزمان سپاه اصفهان در اردوگاه شهداي درچه اظهار داشت: امروز و در دهه چهارم انقلاب به تمام جهانيان اعلام مي‌كنيم كه بدون آمريكا اوضاع و زندگي مردم بهتر خواهد شد.
وي با اشاره به استقلال نظامي ايران افزود: اكثر كشورهاي استقلال يافته از ما مي‌خواهند با تاسيس دفتر وابستگي نظامي از تجربيات بسيجي و نظامي ما استفاده كنند.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج اجراي دستورات رهبري را رمز موفقيت نظام دانست و بيان داشت: دشمنان ما با تغيير روش‌هاي خود و استفاده از تهديدهاي نرم و برقراري ارتباط قصد دارند تا مردم ما از آرمان‌هاي انقلابي خود دست برداشته و امروز با همين روش قصد دارند در ايمان و قدرت مردم غزه به بهانه بازسازي و هزينه‌هاي ميلياردي تغيير آرمان ايجاد كنند.
‌معاون فرمانده كل سپاه در ادامه خاطرنشان كرد: استان اصفهان از قابليت و ويژگي‌هاي بسياري برخوردار است و مي‌تواند مراتب ارتقاي بيشتري از خود نشان دهد.
وي از اجراي طرح صالحين و طرح آينه‌هاي تمدن در سال 88 در بين پايگاه‌هاي بسيج كشور خبر داد و ابراز اميدواري كرد استان اصفهان با توجه به قابليت مذهبي و علمي در ايجاد جامعه ديني و ارتقاي سطح ديني جوانان كوشا باشد.
معاون اداري مالي سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان نيز در اين مراسم گفت: طرح اسوه با الگوسازي و گزينش نمونه‌هاي عملي با استفاده از تجارب و الگوگيري فرهنگي در بين رده‌هاي نيروهاي مقاومت بسيج و راهنمايي بسيجيان و اجراي اهداف، اجرا شده و خواهد شد.
غلامعلي قادري افزود: اهداف اين طرح شناسايي، انتخاب و معرفي رده‌هاي نمونه، تقويت كمي و كيفي رده‌ها، الگوسازي فعاليت و آرمانگرايي در نسل جوان، ايجاد تعامل و هماهنگي بين رده‌هاي مختلف و كاهش فاصله بين مسئولان و بسيجيان است.
در پايان اين همايش از 14 رده برتر نمونه كشور و استان و برگزيدگان رده‌هاي كشوري، نمونه و استاني تجليل شد.
از رده‌هاي شركت‌كننده يك رده به عنوان نمونه، چهار رده به عنوان برترين رده‌هاي كشوري و بقيه به عنوان برترين رده‌هاي استان از فرمانده نيروي مقاومت و فرماندهان ارشد استان جوايز خود را دريافت كردند.
انتهاي پيام/ش10

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن