تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821369319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ظرفيت پذيرش دانشجوي دوره هاي پودماني بيش از 98 هزار نفر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ظرفيت پذيرش دانشجوي دوره هاي پودماني بيش از 98 هزار نفر است
معاون سازمان سنجش و آموزش كشور از پذيرش 98 هزار و 740 نفر دانشجوي دوره هاي كارداني علمي، كاربردي در اسفندماه امسال خبر داد.


"حسين توكلي" روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: از اين ميان 62 هزار و 202 ظرفيت به سهميه آزاد و 36 هزار و 538 ظرفيت نيزبه سهميه شاغلان اختصاص دارد.
وي ادامه داد: پذيرش دانشجو در دوره هاي پودماني علمي، كاربردي دانشگاه جامع براي چهار گروه آموزشي در 25 زيرگروه آموزشي،122 رشته تحصيلي در 353 مركز آموزشي و در 1506 كد رشته محل انجام خواهد شد.
وي اظهار داشت:گزينش دانشجو در هر يك از رشته هاي محل تحصيل براساس معدل كل ديپلم (اصل يا موقت ) و نوع ديپلم با توجه به صلاحيت هاي عمومي داوطلبان در سهميه هاي مختلف و بر اساس ضوابط اين دانشگاه انجام خواهد شد.
معاون سازمان سنجش و آموزش كشور اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان دوره هاي كارداني پودماني علمي، كاربردي دانشگاه جامع 21 اسفند ماه آغاز و شش روز ادامه خواهد داشت.
به گفته وي، ثبت نام داوطلبان صرفا به صورت اينترنتي انجام خواهد شد.
وي همچنين از داوطلبان خواست به منظور نام نويسي به باجه هاي پستي مراجعه و پس از پرداخت 48 هزار ريال به عنوان وجه ثبت نام نسبت به دريافت كارت اعتباري و دفترچه راهنما اقدام كنند.
توكلي با اشاره به ضرورت مطالعه دقيق دفاتر افزود: تكميل فرم پيش نويس به منظور جلوگيري از اشتباهات احتمالي ضروري است.
ك/3 506/7433/627/2624 شماره 694 ساعت 16:23 تمام

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن