تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821356261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رشد 154 درصدي صادرات از تراكتورسازي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: رشد 154 درصدي صادرات از تراكتورسازي ايران


خبرگزاري آريا- صادرات از گروه صنعتي تراكتورسازي ايران در 9 ماهه گذشته در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از 154 درصد رشد برخوردار بوده است.
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز، مديرعامل اين گروه صنعتي با اعلام اين خبر گفت: در 9 ماهه گذشته بيش از 41 ميليون دلار از محل صادرات نزديك به 2 هزار و 800 دستگاه انواع تراكتور از گروه صنعتي تراكتورسازي ايران به خارج از كشور، ارز وارد كشور شده است.
مهندس ابوالفتح ابراهيمي افزود: از اين ميزان ارز آوري سهم تراكتورسازي تبريز بيش از 25 ميليون دلار، تراكتورسازي كردستان بيش از 13 ميليون دلار و تراكتورسازي اروميه نزديك به 3 ميليون دلار مي باشد.
وي درمورد حجم تراكتورهاي صادراتي از زير مجموعه هاي تراكتورسازي ايران نيز اظهار داشت: از تراكتورسازي تبريز، كردستان و اروميه به ترتيب يك هزار و 654، 865 و 259دستگاه انواع تراكتور به خارج از كشور صادر شده است.
ابراهيمي با اشاره به مشتريان خارجي اين گروه گفت: صادرات تراكتورسازي ايران به كشور هاي نظيز افغانستان، زيمباوه، عراق، تاجيكستان، سريلانكا، سودان و ... صورت مي گيرد و كشورهاي همسايه، آفريقايي و آسياي ميانه در رده هاي اول تا سوم مشتريان بازارهاي جهاني تراكتورسازي محسوب مي شوند.
وي در مورد حجم توليد مجموعه تحت مديريتش در 9 ماهه گذشته اظهار داشت: توليد نزديك به 14 هزار دستگاه انواع تراكتور در 9 ماهه امسال تحقق يافته است.
عضو هيات رئيسه اتاق بازرگاني تبريز در مورد انواع توليدات در تراكتورسازي گفت: بيش از 13 نوع تراكتور شامل تراكتورهاي MF285 ،MF399 ، ITM 299 ، ITM800 در دو نوع تك و دو ديفرانسيل، ITM240 ، ITM1050و تراكتورهاي باغي در 3 نوع در تراكتورسازي توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه مي شود.
گفتني است: گروه صنعتي تراكتورسازي ايران به عنوان بزرگترين توليد كننده ادوات كشاورزي با 12 شركت اقماري كه 7 شركت در تبريز و در خود تراكتورسازي مستقر بود و 2 شركت در سنندج و اروميه و 3 خط توليد نيز در كشورهاي ونزوئلا، اوگاندا و تاجيكستان فعال است.
و همچنين در اين مجموعه بيش از 5 هزار نفر به طور مستقيم مشغول به كار مي باشند و با توجه به همكاري بيش از 200 قطعه سازي و واحد توليدي براي تامين قطعات و محصولات مورد نياز اين گروه پيش بيني شاغلين غير مستقيم مرتبط با اين گروه نيز 200 هزار نفر مي باشد.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن