تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821287046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ديدار اعضاء هيأت امناي حرمين كاظمين(ع) مطرح شد تأكيد قائم مقام توليت آستان قدس رضوي بر تسريع بازسازي عتبات عاليات


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: در ديدار اعضاء هيأت امناي حرمين كاظمين(ع) مطرح شد تأكيد قائم مقام توليت آستان قدس رضوي بر تسريع بازسازي عتبات عاليات
مشهد- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: قائم مقام توليت آستان قدس رضوي و اعضاي هيأت امناي حرمين امامين كاظمين(ع) در حرم مطهر رضوي نشست مشترك برگزار كردند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، دكتر سيد احمد علوي، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي در اين نشست با تبريك خروج نيروهاي آمريكايي از كشور عراق گفت: بسيار خرسنديم كه با پايان حكومت ظالمانه رژيم بعثي، سرانجام يك حكومت اسلامي و شيعي برپا شد و قطعا با خروج نيروهاي آمريكايي و ديگر كشورهاي استعمارگر، بحث بازسازي عتبات عاليات رشد بهتر و سريع‌تري در عراق خواهد داشت.
علوي خاطرنشان كرد: ائمه معصومين(ع) براي انتشار، ترويج و تعميق آموزه‌هاي اسلامي و ارزش‌هاي الهي تا پاي جان ايستادگي كرده و با جهاد فرهنگي و علمي اين معارف ناب و جامع را كه نقشه راه سعادت و خوشبختي جوامع است، به يادگار گذاشتند.
وي با اشاره به فرازهايي از زندگاني سراسر نور و بركت حضرت رضا(ع) اظهار داشت: حضرت ثامن‌الحجج(ع) با جهاد بزرگ علمي كه مي‌توان گفت كمتر از نهضت عاشورا نبود در مقابل حكومت مستبد و جابر عباسي ايستاد و فكر و انديشه اصيل اسلامي را تبيين كرد.
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي در فراز ديگري از سخنانش تصريح كرد: امروز مهم‌ترين رسالت آستان قدس رضوي تبليغ و تكثير انديشه‌ها و معارف امام رضا(ع) است و پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، فعاليت‌هاي بسيار گسترده‌اي در اين زمينه صورت گرفته است.
علوي ادامه داد: آستان قدس رضوي با تدبير و نگاه بلند آيت الله واعظ طبسي توليت آستان قدس رضوي امروز با 15 موسسه فرهنگي نظير بنياد پژوهش‌هاي اسلامي، مدارس امام رضا(ع)، دانشگاه‌هاي علوم اسلامي رضوي و امام رضا(ع)، موسسه خدمات مشاوره‌اي، جوانان و پژوهش‌هاي اجتماعي و كتابخانه‌ها و موزه‌هاي غني و... در تربيت نيروي متعهد و متخصص و انجام رسالت خويش گام‌هاي بسيار موثري برداشته‌است.
وي افزود: احياء و شكوفايي موقوفات حضرت رضا(ع) و توسعه شركت‌ها و موسسات اقتصادي به عنوان پشتوانه فعاليت‌هاي فرهنگي همواره از تاكيدات توليت آستان قدس رضوي بوده و بحمدالله امروز شاهد نتايج درخشان اين نگاه و مديريت خلاقانه هستيم.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن