تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816941163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فردا جشن نيكوكاري را فراموش‌نكنيد مهرباني در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: فردا جشن نيكوكاري را فراموش‌نكنيد مهرباني در راه است
جام جم آنلاين: تو او را نمي‌شناسي، او هم تو‌را نمي‌شناسد، اما تو برايش يك هديه مي‌فرستي تا شادي آمدن نوروز را با او تقسيم كني و او براي تو دعاي خير مي‌فرستد تا سالي خوش و عمري طولاني داشته باشي. تجارتي از اين پر سودتر سراغ داري؟


به گزارش «جام‌جم»، ايرانيان امسال هم به رسم هر سال، در آئيني معنوي، روز كمك به نيازمندان را پنجشنبه 22 اسفند جشن مي‌گيرند تا ضمن ترويج فرهنگ نيكوكاري و كمك به نيازمندان، كودكان بي‌بضاعت را در شادي فرا رسيدن سال نو شريك كنند.

5/7 ميليارد تومان كمك مردمي

سعيد ستاري، رئيس ستاد احسان و نيكوكاري كميته امداد امام خميني(ره) در گفتگويي ضمن سپاس صميمانه از صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، وزارت آموزش و پرورش، نيروي مقاومت بسيج، مردم خير و نيكوكار ايران اسلامي و اصحاب رسانه‌هاي گروهي در برگزاري جشن نيكوكاري اعلام كرد: تقارن ايام خجسته ميلاد رسول مكرم اسلام ( ص) با برگزاري جشن نيكوكاري بركات زيادي همراه خواهد داشت.

به گفته وي در جشن نيكوكاري امسال 20 نهاد حمايتي اعلام آمادگي كرده‌اند تا كمك‌هاي مردم را جمع‌آوري كنند وبر اساس پيش‌بيني انجام شده در سال جاري بالغ بر 5/7 ميليارد تومان كمك‌هاي مردمي در اين جشن جمع‌آوري مي‌شود كه اين رقم نسبت به سال گذشته كه رقم 5/5 ميليارد تومان بوده است، نزديك به 28 درصد افزايش خواهد يافت.وي گفت: با برنامه‌ريزي‌هايي كه با هماهنگي دستگاه‌هاي مختلف حمايتي و اجرايي صورت گرفته است، اميد مي‌رود رقم كمك‌هاي مردمي در جشن نيكوكاري سال 87 حتي به 10 ميليارد تومان برسد.

ستاري ابراز كرد: با دستگاه‌هاي مختلفي كه متولي امر حمايتي هستند، تفاهم‌نامه‌هاي اجرايي جهت برگزاري هرچه بهتر جشن نيكوكاري منعقد شده و سازمان‌هايي نظير نيروي مقاومت بسيج و وزارت آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهي، سازمان داوطلبان هلال احمر و وزارت علوم از جمله اين دستگاه‌ها هستند.

نيازمندان تا پيش از نوروز عيدي مي‌گيرند

به گفته اين مقام مسوول، با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده كالاهاي جمع‌آوري شده در جشن نيكوكاري حداكثر تا پيش از پايان سال به 8 استان محروم كردستان، لرستان، سيستان و بلوچستان، كهگيلويه و بوير احمد، چهارمحال و بختياري، خراسان جنوبي، ايلام و كرمان ارسال خواهد شد.

وي تصريح كرد: علاوه بر 15 هزار پايگاه اصلي و فرعي اين نهاد در سراسر كشور دستگاه‌هاي خودپرداز بانك‌هاي ملي ايران و كشاورزي در سراسر كشور، حوزه خليج فارس و غرب اروپا كه متصل به شبكه شتاب هستند، آماده دريافت كمك‌هاي نقدي هموطنان خواهد بود.

هموطنان خارج از كشور

ستاري گفت: مراجعه نيكوكاران در داخل و خارج از كشور به پايگاه اطلاع‌رساني اين نهاد، به نشانيWWW.EMDAD.IR و پرداخت وجه به صورت الكترونيكي را از ديگر امكانات فراهم شده براي مشاركت گسترده هموطنان نيكوكار اعلام كرد.

وي تصريح كرد: هموطنان خارج از كشور همانند سال‌هاي گذشته مي‌توانند با مراجعه به سفارتخانه‌ها و دفاتر نمايندگي جمهوري اسلامي ايران كمك‌هاي خود را به نيازمندان اهدا كنند.

وي گفت: حساب ارزي 333 بانك ملي ايران شعبه پيام انقلاب اسلامي جهت دريافت كمك‌هاي ارزي هموطنان و حساب شماره 3333 همين بانك جهت دريافت كمك‌هاي ريالي نيكوكاران ايران اسلامي مفتوح خواهد بود.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن