تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821362493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل شركت امداد خودرو:كارت طلايي 5 ستاره براي خودرو‌هاي ايران‌خودرو در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل شركت امداد خودرو:كارت طلايي 5 ستاره براي خودرو‌هاي ايران‌خودرو در راه است
خبرگزاري فارس:مدير عامل شركت امداد خودرو گفت: خودرو‌هايي كه داراي كارت طلايي 5 ستاره هستند پس از تعمير بدون دريافت هيچ هزينه‌اي از تعميرگاه خارج مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، محمدجواد طلا سه‌شنبه شب در كنفرانس مطبوعاتي با خبرنگاران با اشاره به بحث امداد نوروزي در كشور‌ افزود: بحث امداد نوروزي يك وظيفه همه ساله از طرف ايران خودرو است كه مسئوليت اجراي آن به امداد خودرو واگذار مي‌شود.
وي اظهار داشت: با توجه به تعطيلات امداد خودرو در دو مرحله از تاريخ 22 اسفند‌ماه با 30 درصد ناوگان فعال مي‌شود و در مرحله دوم كه از 27 اسفند‌ماه اجرايي مي‌شود كل ناوگان امداد خودرو وارد امداد نوروزي خواهد شد.
طلا با تاكيد بر اينكه امسال با توجه به روند حركتي سال‌هاي گذشته برنامه‌ريزي كرده‌ايم، تصريح كرد: در تلاشيم تا بتوانيم امسال خدمات مطلوب‌تري را به مشتريانمان ارائه كنيم.
وي با اشاره به زمان رسيدگي ماموران امداد خودرو به مشتريان در راه‌ مانده از لحظه تماس آنها، اظهار داشت: در سال گذشته اين زمان 41 دقيقه بود كه امسال سعي مي‌كنيم تا ظرف مدت 40 دقيقه به مردم برسيم.
مدير عامل شركت امداد خودرو با تاكيد بر اينكه طرح امداد نوروزي 2 ميليارد تومان براي ايران خودرو هزينه در بردارد، اظهار داشت: اين طرح به صورت شبانه‌روزي در اكيپ‌هاي مختلف اجرايي مي‌شود و اين در حاليست كه امداد خودرو براي امداد‌رساني به خودروهاي جديد ايران خودرو نيز آمادگي كامل دارد.
طلا با اشاره به اينكه طرح كارت 5 ستاره طلايي براي هر خودرويي كه ايران خودرو مدنظر داشته باشد قابل اجر است، افزود: طرح كارت 5 ستاره طلايي محدوديتي ندارد و اين در حاليست كه در حال حاضر طرح كارت طلايي براي تمام محصولات اجرا شده است.
وي در ارتباط با رضايتمندي مشتريان از شركت امداد خودرو،‌ تصريح كرد: ميزان رضايتمندي طبق آخرين آمار در طي يك نظر سنجي نزديك به 72 درصد است كه سعي بر اين داريم تا يكماه آينده اين رقم را به 78 درصد برسانيم و اين در حاليست كه استاندارد جهاني 80 درصد رضايتمندي است.
طلا خاطر نشان كرد: در مجموع تعداد كارت طلايي صادر شده، امسال نسبت به سال گذشته تعداد آنها دو برابر شده و اين به معناي رضايت مردم از اين طرح است.
وي با تاكيد بر اينكه در مجموع با بررسي شكايات شركت در طول سه ماه گذشته تعداد نفراتي كه از ما شاكي بودند 300 نفر بوده است، ‌خاطرنشان كرد: طي اين مدت حداقل 40 هزار مشتري كه با ما در تماس بوده‌اند و ما براي كاهش اين 300 شاكي نيز تمهيداتي داريم.
مدير عامل شركت امداد خودرو افزود: درصد پاسخگوي در حال حاضر در دنيا 94 تا 95 درصد است و اين در حاليست كه ما به 96 درصد رسيده‌ايم، يعني از 100 تماس، ما 96 تماس را در زنگ اول پاسخ مي‌دهيم.
وي با اشاره به اينكه در بحث امداد ما به تمام تماس‌ها پاسخ مي‌دهيم، تصريح كرد: ما به كساني كه غيرمشترك هستند نيز تا درصد زيادي ياري مي‌رسانيم و اين در حاليست كه تلفن‌ها به منزله انجام كار است.
طلا تصريح كرد: در خصوص راه‌اندازي خودرو در كنار خيابان ما به 90 درصد رسيده‌ايم و آن 10 درصد هم فقط كار‌هاي امدادي نيست،‌ كار‌هاي سنگين تعميراتي و تصادفات و خدماتي را شامل مي‌شود و اين در حاليست كه سال گذشته 430 هزار خودرو را راه‌اندازي كرده‌ايم.
وي اضافه كرد: در حال حاضر بيش از 32 تا 33 هزار كيلومتر از راه‌هاي كشور را زيرپوشش داريم و اين در حاليست كه جاده‌هاي اصلي كشور 35 هزار كيلومتر است.
انتهاي ‌پيام/ش10

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 368]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن