تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821330996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مجلس: هدف رژيم صهيونيستي از آتش بس درغزه ، سياسي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده مجلس: هدف رژيم صهيونيستي از آتش بس درغزه ، سياسي است
سياسي. مناسبت ها. غزه
شيراز - نماينده مردم ممسني و رستم فارس در مجلس شوراي اسلامي گفت: رژيم صهيونيستي از طريق نظامي موفق به دستيابي به اهداف و نقشه شوم خود در نوار غزه نشد و از اين رو با اعلام آتش بس، در پي اين است كه از طرق سياسي به اين اهداف دست يابد.

به گزارش ايرنا، عبدالرضا مرادي ، درنشست شوراي اداري شهرستان ممسني، اظهار داشت: رژيم غاصب اسراييل به اين نتيجه رسيده است كه اگر بخواهد غزه را تصرف كند، سال‌ها طول خواهد كشيد و در نهايت در اين راه شكست خواهد خورد و به همين سبب يك طرفه اعلام آتش بس كرده است.

وي گفت: در حقيقت ديناي استكبار و در راس آن آمريكا با برنامه ريزي قبلي و با مشاركت برخي از كشورهاي عربي منطقه، توسعه رژيم صهيونيستي را دنبال مي‌كنند و از سوي ديگر نيز بر اين امر واقفند كه تنها گروهي كه از خواسته آنان تبعيت نمي‌كند ، گروه حماس است.

اين نماينده مجلس در بخش ديگري از مطالب خود بيان كرد: هم اينك ميزان بيكاري در دو شهرستان ممسني و رستم در مقايسه با شهرستان‌هاي همجوار و ميانگين كشور، بسيار بالاست و اين موضوع از دغدغه‌هاي اصلي مردم اين مناطق است.

مرادي افزود: حل اين مشكل مهم و اساسي ، به تنهايي ازعهده دولت بر نمي آيد و از اين رو نيازمند اين هستيم كه همه آحاد جامعه با مشاركت دولت براي رفع اين معضل ، تلاش كنند.

عضو كميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: پرداخت ‪ ۸۰‬درصد تسهيلات دولتي به مردم و ‪ ۲۰‬درصد از سوي متقاضيان اشتغال و يا راه اندازي طرح‌هاي اشتغالزا در اين مناطق از جمله راهكارهايي است كه مي‌توان به وسيله آن ظرف چند سال، مشكل بيكاري را رفع كرد.

امام جمعه نورآباد مركز شهرستان ممسني هم در اين نشست گفت: جنگ غزه، نبردي از قبل برنامه ريزي شده بود و هدف اين بود كه حاكمان جور بر آنان مسلط شوند ولي مردم مسلمان و بي‌دفاع غزه در مقابل آنان ايستادگي كردند و همچنان به نهضت خود ادامه دادند.

حجت‌الاسلام سيد مجدالدين حسيني افزود: دو گروه در جنگ غزه شريك جرم بودند، يك سياستمداران برخي از كشورهاي عربي و ديگري آخوندهاي درباري، زيرا در بسياري از كشورها، سياستمداران با استفاده از مذهب ، حربه خود را براي نابودي ملت‌هاي مظلوم بكار مي‌گيرند تا به نقشه شوم خود دست يابند.

فرماندار ممسني نيز در اين نشست با اشاره به جنايت‌هاي رژيم غاصب اسراييل درغزه گفت:جنگ رژيم صهيونيستي در غزه ، نبرد ميان كفر و اسلام است و همانگونه كه حادثه كربلا براي هميشه اسلام را بيمه كرد، خون شهداي غزه، زمينه سقوط رژيم صهيونيستي را فراهم مي‌كند.

الله بخش گنجه‌اي در بخش ديگر مطالب خود به شيوع بيماري قلبي و عروقي در شهرستان ممسني اشاره كرد و اظهار داشت: بايد با اين پديده غير طبيعي كه موجب مرگ و مير ‪ ۴۴‬درصد از مردم اين شهرستان شده است با اعمال شيوه صحيح جلوگيري كنيم.

وي اضافه كرد: بايد براي پيشگيري از شيوع هر چه بيشتر بيماري‌هاي خطرناك قلبي و عروقي در شهرستان ممسني به مقوله ورزش اهميت داده شود و ورزش همگاني در فرهنگ اين شهرستان، نهادينه شود به نحوي كه در همه ادارات اين منطقه روزي يك ساعت به ورزش اختصاص داده شود.

شهرستان ممسني به مركزيت نورآباد در ‪ ۱۵۸‬كيلومتري غرب شيراز واقع شده است.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن