تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820357127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراض بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي مشهد به فجايع غزه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اعتراض بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي مشهد به فجايع غزه
خبرگزاري فارس: بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي مشهد به مناسبت فجايع غزه بيانيه‌اي صادر كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي مشهد در اين بيانيه آمده است: از آغاز تاريخ پرتلاطم بشري بوده‌اند و خواهند بود ايل و تبار يزيديان كه دست‌هاي پليدشان آلوده به خون بشريتي است كه تنها گناهش ايستادگي، آزادگي و تن ندادن به ذلت است و در يك كلمه يعني مقاومت.
‌اين بيانيه ادامه مي‌دهد: كجايند وجدان‌هاي بيدار دنياي مدرن و پرمدعاي ما تا تماشا كنند حيوانيت مدرن غده سرطاني را كه بي‌شرمانه‌ترين صحنه‌هاي تاريخ را نيز روسفيد كرده و از تعطيلات سال نو ميلادي و سكوت برنامه‌ريزي شده بنگاه‌هاي خبري استكبار و مجامع طرفدار حقوق بشر براي محكم كردن خانه عنكبوتي خود استفاده كرده است.
اگر چه اين هزارمين پرده از نمايش جنايتكارانه و معركه جنگ‌افروزانه اين قوم و رفقاي خون‌خوار اوست و هنوز زخم‌هاي كاري فجايع پيشين التيام نيافته، همچنان كه زخم افغانستان و عراق.
بسيجيان دانشجو اعلام كرده‌اند: ما ضمن محكوم كردن اين جنايات ضد انساني و وحشيانه به گوش همه آزادي‌ خواهان جهان مي‌رسانيم: امت اسلامي بداند كه ثانيه‌هايي كه گذشت و نيز ثانيه‌هاي پيش رو گام‌هايي است كه مردان و زنان و كودكان بي‌گناه غزه را به مرگ نزديك‌تر مي‌سازد و بر آمار شهيدان اين جنايات افزوده مي‌گردد.
اين بيانيه عنوان كرد: جنايت مرز نمي‌شناسد و اكنون مردم غزه به جرم مقاومت، لحظه به لحظه شاهد از دست دادن عزيزان خويشند و ايستادگي مي‌كنند تا امت اسلامي سرفراز بماند، نارواست كه بنشينيم، سكوت پيشه كنيم، نظاره‌گر باشيم و مشغول عزاداري سالار شهيدان و غفلت از شناخت يزيديان زمان، بيدار شويد و مسلماني ز سر گيريد.
همچنين در اين بيانيه آمده است: اي مستضعفان جهان به پاخيزيد و خود را از چنگال ستمگران جنايتكار نجات دهيد و اي مسلمانان غيرتمند اقطار عالم از خواب غفلت برخيزيد و اسلام و كشورهاي اسلامي را از دست استعمارگران و وابستگان رهايي بخشيد.
در اين بيانيه اعلام شده است: سران كشورهاي عربي بدانند كه تاريخ دو جبهه بيشتر ندارد، حق و باطل و شاهدان ساكت اين نبرد نادان‌هاييند كه دست‌هايشان به خون آلوده است و بي‌خبرند، اگر چه مسئله حتي از اين شفاف‌تر است و حكايت خيمه‌شب بازي است و عروسك.
اين بيانيه عنوان مي‌كند: يقين كنيد كه امت اسلامي دانسته‌اند كه تساهلتان، ميزهاي مذاكره پوشالي‌تان و نيز استقبال ذلتمندانه‌تان از آمريكا و اسرائيل راه را بر چنين جنايتي هموار كرده است. بيدار شويد عاليجنابان ... اگرچه خواب رفته را اميد بيداري هست اما خواب زده را نه.
در بيانيه بسيجيان ذكر شده است: ملت‌هاي مسلمان بايد به فكر نجات فلسطين باشند و مراتب انزجار و تنفر خويش را از سازش‌كاري و مصالحه رهبران ننگين و خود فروخته‌اي به نام اسرائيل كه آرمان مردم سرزمين‌هاي غصب شده را به تباهي كشيده‌اند، به دنيا اعلام كرده و نگذارند اين خائنان بر سر ميز مذاكره‌ها و رفت و آمدها حيثيت و اعتبار و شرافت ملت قهرمان فلسطين را خدشه‌دار كنند.
اين بيانيه ادامه داده است: و شما نويسندگان، علما، هنرمندان و روشنفكران كه بار عظيم آگاهي‌بخشي اذهان ملت‌ها همواره بر شانه‌هايتان بوده و خواهد بود، بيدار باشيد و برده زرخريد سياست‌بازي قرن 21 نشويد و با قلم‌ها و سخن‌هايتان چون سلاح سردي به ميدان آييد و اگر مردمتان فرياد عدالت‌خواهي و ظلم‌ستيزي سر ندهند و سكوت پيشنه كنند، بر شماست گناه آنان كه مردم به راه علماي خويش مي‌روند ‌... بر علماي اسلام و نويسندگان و دانشمندان و هنرمندان و روشنفكراني كه از اين مسائل رنج مي‌برند و به حال اسلام و مسلمين تاسف مي‌خورند، در هر منطقه و داراي هر مذهب و مسلكي كه هستند لازم است براي جلوگيري از خطر عظيمي كه اسلام و مسلمين گرفتار آنند، كمر همت ببندند‌ و شما اي دانشجويان كه همواره بلندترين فريادهاي عدالت‌خواهانه و استكبارستيزانه از حلقوم شما درآمده، تنها يك كلمه، يعني بيدار باشيد، برخيزيد و مقابل ابرقدرت‌ها بايستيد كه اگر ايستاديد اينها هيچ كاري نمي‌توانند بكنند.
اين بيانيه در پيايان تصريح كرد: و اي همه مردم جهان... هنگامي كه مي‌بينيد خون‌هاي برادران و خواهران بي‌گناه شما در سرزمين‌هاي مقدس فلسطين جاريست و هنگامي كه مي‌بينيد سرزمين‌هاي ما به دست صهيونيست‌هاي تبهكار ويران گشته هيچ راهي به جز ادامه جهاد نمي‌ماند و بر همه مسلمانان واجب است كه كمك‌هاي مادي و معنوي خود را در اين جهاد مقدس صرف كنند و با تحريم مصرف كالاهاي صهيونيستي شريك در قتل مظلومان غزه نباشند و سخن آخر اينكه امام (ره) به ما آموخت انتظار در مبارزه است، آنچنان كه از رهبر معظم انقلاب مي‌آموزيم و اكنون برادران و خواهرانمان در غزه چشم اميدشان به بيداري ماست تا با مقاومت‌شان خانه عنكبوتي اسرائيل را ويران كنند و رفقايش را نا اميد.
بي‌ترديد اين قيام مظلومان جهان است كه در امتداد خود به قيام جهاني مستضعفين خواهد پيوست كه مستضعفين‌اند وارثان اين ارض ...
انتهاي پيام/ص10
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن