تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821377189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم پلدختر در مجلس:حل مشكلات مردم بايد دغدغه مسئولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم پلدختر در مجلس:حل مشكلات مردم بايد دغدغه مسئولان باشد
خبرگزاري فارس: نماينده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: تمام دغدغه مسئولان بايد حل موانع اداري و برطرف كردن مشكلات مردم باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از پلدختر، علي كاييدي امروز در جريان بررسي و مشكلات 20 روستاي منطقه ميانكوه شرقي پلدختر در جمع اهالي اين روستاها بر ضرورت استفاده بهينه مديران اجرايي از فرصت ها براي خدمت بهتر به مردم تاكيد كرد.
وي گفت: مديران بايد به فكر خدمات‌دهي بهتر به مردم باشند و عزت و سربلندي دولتمردان در خدمتگزاري به مردم است.
كاييدي با بيان اينكه وحدت و همبستگي بين مردم و مسئولان رمز پيروزي انقلاب و بقاي آن است، برضرورت حفظ و تقويت هرچه بيشتر وحدت و همبستگي در جامعه تاكيد كرد.
كاييدي ادامه داد: دولت نهم، دولتي اصولگرا، خدمتگزار، مردمي و مورد حمايت مقام معظم رهبري است.
وي همچنين برلزوم به فصل رساندن توانمدي‌هاي بالقوه شهرستان در بخش‌هاي نفت، آب، خاك، كشاورزي، باغات و گردشگري تاكيد كرد.
وي افزود: پلدختر قابليت‌هاي زيادي در بخش‌هاي مختلف دارد كه اميد مي‌رود با تشكيل كار گروه ويژه در درون كارگروه استاني هر يك از آنها شاهد اجراي طرح‌هاي مختلف باشيم.
كاييدي از جذب سرمايه بخش خصوصي به عنوان يكي از راهكارهاي مناسب و كار آمد در عملي شدن توانمندي‌هاي بالقوه پلدختر در بخش‌هاي مزيت‌دار شهرستان ياد كرد و اظهار داشت: در اين راستا بايد امنيت رواني سرمايه‌گذاري در پلدختر تامين شود.
وي با تاكيد بر لزوم تقويت فرهنگ كار به عنوا عامل تاثير‌گذار در توسعه و عمران پلدختر از مديران اين شهرستان خواست بدون پرداخت به مسايل حاشيه اين براي جذب سرمايه‌گذاران تلاش كنند.
در جريان اين برسي مسايل و مشكلات، اختلافات ملكي بين دو طايفه كردعليوند و رشنو در 12 روستا مطرح شد و همچنين اهالي اين روستاها از تبديل زمين‌هاي مزروعي خود به منابع ملي توسط منابع طبيعي اعتراض كردند.
نبود آب، عدم درياف تصاوير شبكه هاي تلوزيوني، نبود روشنايي معابر، عدم توزع مناسب نهادهاي كشاورزي، جاده، خانه بهداشت، خطوط مخابراتي از عمده مشكلات روستاهاي منطقه ميانكوه شرقي پلدختر عنوان شد.
در اين بازديد مسئولان دريك جو صميمي به بررسي مسايل و مشكلات اهالي از نزديك پرداختند و دستورات لازم براي رفع آنها صادر شد.
انتهاي پيام/ش20
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن