تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

؛ستارگاني كه آخرين فيلمشان را نديدند


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ؛ستارگاني كه آخرين فيلمشان را نديدند
با وجود اين كه «برني مك»، كمدين مشهور سينماي آمريكا، آگوست گذشته بر اثر ذات الريه درگذشت، اما ٢ فيلم با بازي وي به تازگي اكران شد. او در فيلم (Soul Men) با «ساموئل ال جكسون» هم بازي است و صدايش در انيميشن «ماداگاسكار» متعلق به شركت دريم وركز نيز شنيده مي شود. ياهو موويز در مطلبي به بازيگراني پرداخته كه فيلم هايشان پس از مرگشان به نمايش درآمده است.

"«هيث لجر» ستاره فيلم «شواليه تاريكي»
با اين كه «هيث لجر» قبل از اكران فيلم «شواليه تاريكي» فوت كرد، اما بازي او در نقش «جوكر» در اين فيلم به كارگرداني «كريستوفر نولان»، بحث هاي زيادي درباره احتمال نامزد شدن او در اسكار ٢٠٠٩ به راه انداخت. اين بازيگر استراليايي تبار، كه به علت مصرف بيش از حد مجاز دارو درگذشت، مشغول بازي در فيلمي به كارگرداني «تري گيليام» بود.

"«جيمز دين» ستاره فيلم «غول»
«جيمز دين» زماني كه در يك سانحه رانندگي در سال ١٩٥٥ فوت كرد، فقط ٢٤ سال داشت. اما در همان سن كم، در ٣ فيلم بازي كرد و ٢ بار نيز نامزد اسكار شد. يك بار براي فيلم «شرق بهشت» و ديگري براي «غول».

"«اوليور ريد» ستاره فيلم «گلادياتور»
«اوليور ريد» بازيگر افسانه اي سينماي انگلستان، طي ساخت فيلم «گلادياتور»، دچار عارضه قلبي شد. در نتيجه، بسياري از سكانس هاي فيلم با بازي وي، دوباره تدوين شد .

"«بروس لي»، ستاره«اژدها وارد مي شود»
درست ٣ هفته قبل از اكران اين فيلم، «بروس لي» به طور ناگهاني بر اثر عارضه ورم مغزي فوت كرد. «اژدها وارد مي شود» يكي از پرفروش ترين فيلم هاي تاريخ سينما شد و نام «بروس لي»، به عنوان يكي از ستارگان مسلم دنياي سينما ماندگار شد.

"«براندون لي» ستاره فيلم «كلاغ»
براندون لي- پسر بروس لي- در يك حادثه بسيار هولناك كه از نظر بسياري، نوعي نفرين بود طي فيلم برداري فيلم «كلاغ» به طور اتفاقي مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پس از اين حادثه غم انگيز، بدل لي و فناوري ديجيتال، به توليدكنندگان كمك كرد تا فيلم را به پايان برسانند.

"«اسپنسر تريسي» ستاره فيلم «حدس بزن چه كسي براي شام مي آيد»
در اين فيلم «تريسي» با «كاترين هپبورن» و «سيدني پوآتيه» هم بازي بود. وضعيت عمومي تريسي به قدري وخيم بود كه از بيمه وي در طول فيلم برداري خودداري شد. «تريسي» پس از اتمام فيلم برداري فوت كرد و براي بازي در اين فيلم نامزد اسكار شد.

"«آدريان شلي» بازيگر فيلم «پيشخدمت»
زماني كه فيلم «پيشخدمت»، سال ٢٠٠٧ در جشنواره «ساندنس» اكران شد، به عنوان يك كمدي پرجاذبه و شيرين درباره يكي از علايق اصلي مردم آمريكا -يعني كيك- مورد تحسين قرار گرفت. اما متاسفانه «آدريان شلي» چند ماه قبل از نمايش فيلم توسط «ديه گو پيلكو» يك كارگر ساختماني در نيويورك، به قتل رسيد. قاتل وي به ٢٥ سال حبس محكوم شد.

"«پيتر فينچ» بازيگر فيلم «شبكه»
«پيتر فينچ» ٢ ماه پس از اكران فيلم «شبكه» فوت كرد اما نقش «هاوارد بيل» -مجري تلويزيون- را چنان چشمگير ايفا كرد كه آكادمي اسكار براي اولين بار، جايزه بهترين بازيگر را به يك هنرمند فوت شده اهدا كرد.

"«توپاك شاكور» بازيگر فيلم «گريد لاك»
«شاكور» كه ابتدا خواننده بود، پس از حضور در سينما، به چهره اي ماندگار تبديل شد. او در يك حادثه تيراندازي در «وگاس» در سال ١٩٩٦ كشته شد. سال بعد ٢ فيلم با بازي وي روانه پرده سينما شد.

"«كلارك گيبل» - ستاره فيلم «ناجورها»
آخرين روز از فيلم برداري «ناجورها» به كارگرداني «جان هيوستن» در سال ١٩٦٠، «كلارك گيبل» گفت: «خوشحالم كه اين فيلم تمام شد». «گيبل» روز بعد دچار سكته قلبي شد و ١١ روز بعد درگذشت. «ناجورها»، آخرين فيلم «مريلين مونرو» نيز بود.
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن