تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821362609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روسيه خواستار توقف خشونت ها در مناطق اشغالي فلسطين شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: روسيه خواستار توقف خشونت ها در مناطق اشغالي فلسطين شد
مسكو- وزارت امور خارجه روسيه در بيانيه اي خواستار توقف خشونت ها ميان طرفين درگير در مناطق اشغالي فلسطين شد.


به گزارش ايرنا از مسكو، در اين بيانيه كه روز جمعه در پايگاه اينترنتي وزارت امور خارجه روسيه قرار گرفته، از موج جديد خشونت ها ميان اسراييل و فلسطين ابراز نگراني شده است.
در اين بيانيه به حمله هوايي نيروهاي اسراييلي به منطقه غزه كه منجر به كشته شدن يك فلسطيني شده و پرتاب موشكها در سرزمينهاي اشغالي اشاره و گفته شده است، افزايش تشنج در اين منطقه بنفع كساني است كه سعي دارند در روند حل و فصل سياسي كه بزحمت برقرار شده خدشه وارد و وضعيت منطقه را بي ثبات كنند.
وزارت امورخارجه روسيه در بيانيه خود با اشاره به اينكه راه حل مساله فلسطين با استفاده از زور به بن بست منتهي مي شود ، تاكيد كرد ادامه اين روند گفت و گوها را متشنج ساخته و باعث افزايش نفرت بين طرفين مي شود.
وزارت امور خارجه روسيه در بيانيه خود از طرفين مناقشه خواستار تلاش براي حفظ آتش بس در نوار غزه شد و گفت ، اين امر زمينه را براي ادامه تماس ها جهت حل و فصل صلح آميز مسائل هموار مي كند.
روسيه عضو گروه چهار ميانجي گران بين المللي خاورميانه است.
موضع اين كشور در قبال فلسطين شامل لغو محاصره نوار غزه و توقف شهرك سازي در مناطق فلسطيني نشين توسط اسراييل و پايان خشونت ها در سرزمين هاي اشغالي است.
"سرگئي لاوروف" وزير امور خارجه روسيه اخيرا اين موضع كشورش را در نشست گروه چهار ميانجي گران بين المللي خاورميانه در نيويورك مورد تاكيد قرار داد.
اروپام**2242**1773**1553
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن