تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821398406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس مركز مصدومين شيميايي بنياد شهيد وامور ايثارگران:كلينيك معاينه «جانبازان با ضايعات شديد ريوي» آغاز به كار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: رييس مركز مصدومين شيميايي بنياد شهيد وامور ايثارگران:كلينيك معاينه «جانبازان با ضايعات شديد ريوي» آغاز به كار كرد
تهران- حيات

رييس مركز مصدومين شيميايي بنياد شهيد وامور ايثارگران گفت: كلينيك معاينه جانبازان با ضايعات شديد ريوي در كلينيك ويژه شيميايي بيمارستان بقيه الله آغاز به كار كرد.
سيد محمد ميرهاشمي در گفتگو با خبرنگار حيات، با اشاره به اين مطلب گفت: اين كلينيك به منظور ادامه فرايند درمان جانبازان دچار ضايعات شديد ريوي است كه در اردوهاي درماني بنياد شهيد و امور ايثارگران شركت كرده اند و نياز معاينات تخصصي پزشكي در پرونده هاي آنها ثبت شده است.
وي با اشاره به اينكه اين مركز براي ارائه درمان هاي تخصصي جانبازان ريوي سراسر كشور راه اندازي شده است، گفت: تنها جانبازاني در اين مركز توسط پزشكان متخصص بنياد شهيد و امور ايثارگران معاينه مي شوند كه به معاينات تخصصي نيازمند باشند.
ميرهاشمي با اشاره به سياست بنياد شهيد وامور ايثارگران براي گسترش اين مركز در استان هاي كشور گفت: به زودي مراكز مشابهي در ساير استان هاي كشور افتتاح مي شود و جانبازان دچار ضايعات شديد ريوي در مراكز درماني محل سكونت خود تحت معاينات تخصصي قرار مي گيرند.
وي همچنين با اشاره به افتتاح پايگاه سلامت جانبازان شيميايي تهران بزرگ، گفت: اين پايگاه در بيمارستان بقيه الله آغاز به كار كرده و جانبازان شيميايي تهراني مي توانند به اين مركز مراجعه كنند.
پايان پيام
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 335]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن