تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همنوا با بيست چهارمين جشنواره موسيقي فجر (56) رضا صادقي:موسيقي پاپ حرمت دارد بايد ارزشمند شمرده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: همنوا با بيست چهارمين جشنواره موسيقي فجر (56) رضا صادقي:موسيقي پاپ حرمت دارد بايد ارزشمند شمرده شود


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز:رضا صادقي پس از اعلام حضورش در بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر گفت: موسيقي پاپ موجه، موقر و محترم است و قرار نيست شاهكاري انجام شود بلكه تصميم داريم به خانواده هاي ايراني نشان دهيم موسيقي پاپ و كلامش داراي حرمت است و بايد ارزشمند شمرده شود.

به گزارش گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز" به نقل از روابط عمومي بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر ، صادقي گفت: حضور در اين جشنواره نوعي افتخار است كه هم اكنون براي من به وجود آمده است.
وي اظهارداشت: حضور گروه مشكي پوشان در اين جشنواره در كنار ديگر خوانندگان پاپ اين رشته تنها براي اثبات اين است كه موسيقي پاپ حرمت و هويت دارد..
صادقي ادامه داد: هم اكنون نگاه به موسيقي پاپ نگاهي مثبت نيست اما مردم ايران اسلامي منطقي هستند و شعور فرهنگي آنها زبانزد است پس فرق موسيقي خوب پاپ با غير از آن را مي دانند.
خواننده پاپ شركت كننده در جشنواره موسيقي فجر، اين جشنواره را |بهترين تربيون" براي پاسخگويي به برخي از موسيقي هاي هجو دانست و گفت: سهم خودم را به اين موسيقي ادا مي كنم و اميدوارم كمكي براي برگزاركنندگان اين جشنواره باشم.
وي در خصوص بزرگان عرصه موسيقي در ايران اظهارداشت: آنها به شاگردان خود كه ما هستيم اجازه دادند تا شايد بتوانيم خودنمايي كنيم.
به گفته وي، حال پس از حضور ما آنها در كناري مي نشينند و نسل جوان موسيقي را نگاه مي كنند و ما نيز منتظريم كه آنها با بزرگي خود نقاط ضعف ما را به قوت تغيير دهند.
"صادقي" وظيفه نسل جوان موسيقي در مقابل پيشكسوتان را ايجاد حس اعتماد دانست و گفت: ما بايد با ساخت ملودي ها درست و اصيل اين حس را ايجاد كنيم.
گروه مشكي پوشان با 18 نفر از بهترين نوازندگان و گروه كر روز چهارشنبه 20آذرماه در تالار بزرگ وزارت كشور مي نوازد و 16 قطعه اجرا مي كند.
"رضا صادقي" 20 آذرماه ساعت 9 شب در تالار وزارت كشور برنامه اجرا مي كند.
وي صبح امروز حضورش را در جشنواره بيست و چهارم قطعي كرد.
بليت هاي بخش ويژه جشنواره موسيقي فجر از طريق اينترنت به فروش مي رسد و علاقمندان مي‌توانند با مراجعه به نشاني هاي www.impo.ir www.nay.ir www.sigozar.com www.fadjrmusic.com/ نسبت به خريد بليت اقدام نمايند.
بخش ويژه جشنواره موسيقي فجر در دو قسمت پاپ و موسيقي سنتي برگزار مي شود.
بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر از روز سه شنبه 19آذرماه آغاز و تا 26آذرماه ادامه دارد.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن