تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821376967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با برگزاري تظاهرات درشنبه آتي؛مردم اروپا مصر را به شكستن محاصره غزه فرا مي خوانند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با برگزاري تظاهرات درشنبه آتي؛مردم اروپا مصر را به شكستن محاصره غزه فرا مي خوانند
جمعي از سازمان هاي حقوقي و مردمي اروپا شنبه آتي در برابر سفارتخانه مصر در برخي از كشورهاي اروپايي به منظور لغو فوري محاصره غزه تظاهرات برگزار مي كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه اينترنتي النشره، در بيانيه اي كه از سوي اين سازمان هاي حقوقي و مردمي صادر شد، آمده است: مردم اروپا در اين تظاهرات با نقشي كه مصر در محاصره مردم غزه با بستن گذرگاه رفح ايفا مي كند، مخالفت خواهند كرد و خواستار اقدام فوري و رسمي از سوي قاهره به منظور بازگشايي گذرگاه رفح مي شوند.

همچنين اين بيانيه اصرار و پافشاري دولت مصر در بستن گذرگاه رفح با وجود به پايان رسيدن مدت توافقنامه و با وجود اينكه اين گذرگاه متعلق به طرف مصري است، را تعجب آور دانسته است.

در ادامه بيانيه سازمان ها و موسسات حقوقي و مردمي اروپا از حسني مبارك رئيس جمهوري مصر خواسته است تا به شكلي فوري براي بازگشايي گذرگاه رفح اقدام كند.

همچنين دراين بيانيه تاكيد شد: با توجه به نقش تاريخي مصر در ياري رساندن به مسئله فلسطين و نقش منطقه اي آن در خاورميانه چنين تعاملي با فلسطينيان شايسته مصر نيست.

يك هيئت پارلماني اروپايي كه اخيرا اجازه ورود به نوارغزه را از طريق گذرگاه رفح نيافت، نامه هاي اعتراض آميزي به سفارتخانه هاي مصر در اروپا ارسال كرد و در آن اقدام دولت مصر را در ممانعت از ورود اين هيئت 53 نفره محكوم كرد.

نوارغزه از ژوئن 2007 در محاصره كامل رژيم صهيونيستي قرار گرفته است كه اين روزها با قطع شريان هاي حياتي اين منطقه از سوي صهيونيست ها مانند آب، برق ، سوخت وهمچنين ارسال دارو در آستانه بروز يك فاجعه انساني قرار دارد.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن